رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

محبوبیت شهردار خاص شهروندان نیست بلکه عوامل اجرایی شهرداری نیز او را دوست دارند ، چرا که شهردار باید رعایت حفظ کرامت و حرمت پرسنل خود را داشته باشد و دقت نماید که حرکت در این مسیر منجر به تبدیل شدن شهرداری به یک سیستم پویا و فعال خواهد شد و این امر مهم در شهرستان نمین به واقعیت پیوسته است.

تلاش و کوشش شهردار در جهت زیبا سازی سیما و چهره شهر ، تاثیر بسزایی در روح و روان شهروندان دارد ،توجه به کیفیت و کمیت پروژه ها در اجرا از سوی شهردار بسیار مهم است که فقط یک شهردار پای کار میتواند از نزدیک و با کار در کنار عوامل از مدیریت خود لذت ببرد.

شهرستان نمین به پاس حضور شهرداری  کارآمد توانسته است در ۲ سال گذشته توسعه چشمگیری نسبت به  ۳۰ سال گذشته داشته باشد  و در این مدت به اندازه ۳ دهه گذشته در بحث زیباسازی و توسعه کمربندی ها و ارایه امکانات رفاهی و خدماتی به شهروندان میتواند به عنوان چهره برتر سال ۹۹ در شهرستان نمین و چه بسا در استان اردبیل باشد.

براتعلی شوقی شهردار نمین بدون توجه به حاشیه ها و بروکراسی های دست و پاگیر شبانه روز  در تلاش است نمین را به یک شهر آرمانی و ایده آل برای زندگی شهروندانش بسازد.

اگر در گذشته  افراد کوچک پست شهرداری را بر عهده داشتند، تعریف شهردار و استانداردهای آن فرق می کرد و امروز افرادی که قابلیت شهردار شدن را دارند این پست را برعهده می گیرند که شوقی یکی از آن متخصصان ایده آل گرا برا ساخت شهر آرمانی است.

این روزها و با نزدیک تر شدن به ایام نوروز مطمئنا اگر ویروس کرونا نبود و شرایط ایجاب میکرد مطمئنا شهر نمین به لحاظ زیبایی های بصری و توسعه زیباسازی محیطی میتوانست یکی از شهرهای مهم گردشگری برای نوروز باشد.

شهرداری که هیچگاه پشت میزش نیست و میتوان به قاطعیت بیان داشت  تنها مدیر شهرستان نمین هستند که شبانه روز در تلاشند و با میز مدیریتی بیگانه است و به معنی واقعی  در خط مقدم خدمت به مردم نمین و در امتداد جبهه ۸ سال دفاع مقدس قدم برمیدارد.

تجلیل از شوقی یادگار ۸ سال دفاع مقدس به مناسبت روز شهدا شاید بهانه ای باشد برای تشکر ویژه از او برای خدمات  و زحمات ارزنده ای که در شهرستان نمین برای شهروندان میکشد.

انتهای پیام/

یادداشت : ناصربرزگر

اخبار مرتبط

نظرات