رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین٬

راه های روستایی شهرستان نمین فردا صبح بازگشایی کامل خواهند شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین در تشریح آخرین وضعیت راه های شهرستان گفت: راه های اصلی و فرعی شهرستان باز شده و نهایت صبح فردا تمامی راه های روستایی بازگشایی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج، بهرام خیاوی در تشریح آخرین وضعیت راه های شهرستان نمین پس از بارش برف سنگین و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: بارش برف در مسیر گردنه حیران و محور نمین آستارا بسیار سنگین میباشد ، البته راه های اصلی، فرعی و شریانی شهرستان کاملا باز است و راه های روستایی دردست بازگشایی هستند که نهایت صبح فردا همه راه های روستایی بازگشایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه  امروز توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین٬ نمک پاشی و  برف روبی در اکثر مسیرهای اصلی  انجام گرفته گفت: به کمک همکاران راهدارخانه حیران نمین که بصورت ۲۴ ساعته در مسیر های اصلی شهرستان نمین در حال خدمت رسانی هستند، نمک پاشی و برف روبی در مسیر آقچای تا تونل به صورت مستمر انجام میگیرد و مسیر اتوبان نمین به اردبیل و همچنین شهر های آبی بیگلو و عنبران باز و خدمات به صورت شبانه روزی ارایه میگردد.

خیاوی در پاسخ به این سوال که آیا روستاهایی وجود دارند که از مشکلات مربوط به راه آن بی اطلاع باشید افزود: با دهیاران و شوراها در تماس هستیم و خدا رو شکر اگرجایی مشکلی باشد اکیپ راهداری ورود می کنند تا برای بازگشایی اقدام کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین در ادامه همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان را الزامی دانست و افزود : با توجه به یخبندان و برودت سرما، همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان الزامی است.

اخبار مرتبط

نظرات