رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

  • پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 21:30
  • کد خبر : 1890
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : ایجاد درآمد پایدار برای توسعه شهر از مهم ترین هدف شهرداری عنبران است

با توجه به اینکه شهرداری به عنوان سازمانی که سر و کارش با مردم است باید روحیه خدمتگذاری جهادی و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد و بسترهای لازم را جهت جذب سرمایه گزاران فراهم نماید.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج  :مهدی احمدی اوچبلاغ بعد از معارفه در آخرین روز کاری سال ۹۹ بعنوان شهردار عنبران طی بیانیه ای اهداف خود را برای مدیریت شهری عنبران به شرح ذیل عنوان داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار و درود و تحیت به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا و ایثارگران وشهدای مدافع حرم و شهدای سلامت ، عرض سلام و ادب و احترام به تک تک مردم متدین و شریف و خیراندیش شهر مرزی عنبران و تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عیدنوروز ،تشکر میکنم از حسن اعتماد اعضاء محترم شورای شهر عنبران ، بنده مفتخرم خدمتگزار شهروندان فهیم و با فرهنگ این شهر مرزی باشم واز امروز به برنامه های مورد نظر در شهرداری با هماهنگی با شورای اسلامی شهر میپردازیم و انشالله با نظر وهمیاری مردم عزیز و با افزایش مشارکت انان به اجرای برنامه ها بپردازیم و آمادگی کامل دارم از همه ظرفیت بزرگان ، جوانان و صاحبان سرمایه در شهر استفاده نمایم تا جایی که دست یاری به سوی تمام مردم شهر خود دراز می نمایم تا بتوانیم آهنگ رشد و توسعه در شهر را شتاب ببخشیم . “

”اهم برنامه ها””
۱ – ایجاد درآمد پایدار جهت توسعه شهر و ایجاد فضای مناسب جهت سرمایه گزاران با مشارکت مردمی و همراهی آنان .
٢- توسعه گردشگری و احیاء صنعت توریسم با توجه به پتانسیل شهر که بعنوان شهر ملی گلیم ثبت گردیده و حمایت از صنعت بومی گردی.
۳- توسعه و عمران شهر و اجرای پروژه های زیر ساختی
تسهیل و تسریع کار مردم در مراجعات به شهرداری و تکریم آنان و اعتمادسازی مواردی مهم است که مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه شهرداری به عنوان سازمانی که سر و کارش با مردم است باید روحیه خدمتگذاری جهادی و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد و بسترهای لازم را جهت جذب سرمایه گزاران فراهم نماید. حفظ هویت و اصالت شهر و نگاه عدالت گستر به محله ها خواست مردم و شوراهاست و ان شاالله آنچه را که مایه روسفیدی و سرافرازی ما پیش خدا و بندگان خداست به انجام برسانیم.
اینجانب وظیفه دارم از شهروندان فهیم شهر مرزی عنبران و مدیران پیشین و فعلی شهرداری و زحمات شهردار اسبق شهر و سرپرست محترم شهرداری جناب آقای خانزاده تشکر ویژه داشته و به مدیران و کارکنان وشهروندان و بزرگان این شهر نوید پویایی و انسجام را اعلام نمایم و این مهم انشالله با همکاری و همبستگی این عزیزان محقق خواهد گردید.
در پایان درخواست کمک و حمایت مسئولین استانی و شهرستاتی ، امام جمعه بزرگوار ، فرماندار و معاون محترم فرماندار، بخشدار وسایر دستگاههای اجرایی ونظارتی را جهت پیشبرد و توسعه هر چه بیشتر شهرمان دارم تا بتوانیم شهری آباد و زیبا و در خور عنبرانی های عزیز داشته باشیم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شهردار شهر مرزی عنبران( مهدی احمدی اوچبلاغ)

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات