رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

  • شنبه 7 فروردین 1400 - 15:36
  • کد خبر : 1942
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : شهرستان نمین در وضعیت هشدار قرار گرفت
فرماندار نمین خبر داد :

شهرستان نمین در وضعیت هشدار قرار گرفت

ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در شهرستان نمین آماده ارایه خدمات در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزارکنندگان مراسمات عروسی میباشد.

عاطف ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ویلکیج  اظهار کرد: به خاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عروسی، شهرستان نمین با اینکه در وضعیت آبی قرار دارد در صورت عدم رعایت از طرف اهالی شهرستان و همچنین برگزاری مراسمات عروسی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی  از وضعیت آبی به زرد تغییر خواهد یافت و بر این اساس محدودیت‌هایی در سطح شهرستان برقرار خواهد شد.

فرماندار شهرستان نمین با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید به شهروندان  و تسلیت به درگذشتگان مبتلایان به کرونا در سال گذشته خاطر نشان کرد : شرایط شهرستان نمین از لحاظ مقابله با بیماری کرونا در سال گذشته ستودنی بوده است و مردم با ستاد مدیریت کرونا همکاری خوبی داشته اند و انتظار داریم با توجه به ایام عید و دید و بازدیدها و برگزاری مراسمات عروسی مردم بازهم در رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند.

ناصری افزود : با توجه به تعطیلات ایام نوروز و ورود مسافرانی از سایر شهرها به نمین این امکان دارد که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت شهرستان  در رنگ بندی کرونایی تغییر یابد بنابر این  از مسافران و میهمانان خواهشمندیم بعد از پایان دید و بازدید های خود به شهر خود بازگردند.

وی گفت : ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در شهرستان نمین آماده ارایه خدمات در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزارکنندگان مراسمات عروسی میباشد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان نمین افزود :همانگونه که مردم شهرستان نمین  توانستند با رعایت موارد بهداشتی در یکسال گذشته وضعیت نمین را آبی نگه دارند این بار نیز انتظار می‌رود با درک شرایط نسبت به حضور در تجمع غیر ضروری و مراسمات عروسی و ختم خودداری کرده و سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات