رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

به بهانه میلادیگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و روزسربازانگمنامامام زمان(عج)

سایبان امنیت با اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج)

یکی از دستاوردهای ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در سال‌های اخیر مقابله با مفاسد اقتصادی و شناسایی موارد آن در جای جای جامعه است که برخورد با این متخلفان همواره آرزو و خواست مردم بوده و از این منظر مردم قدردان نظام امنیتی کشور هستند.

هر کشور و ملتی اقتدار و صلابت خود را در سایه آرامش و امنیت به دست می‌آورد و ایران اسلامی با بهره‌مندی از نظام اطلاعاتی و امنیتی برجسته و قدرتمند یکی از مقتدرترین و با صلابت‌ترین جوامع محسوب می‌شود.
جهان کنونی صحنه‌ای از حوادث پیدا و پنهان و دسیسه‌ها و تهدیدهای مختلفی است که جوامع را آبستن مسایل گوناگونی می‌کند و در چنین شرایطی تنها در سایه نظام امنیتی کارا و هوشیار می‌توان مخاطرات را بهنگام شناسایی کرد و با مداخلات هدفمند و اقدامات اصولی بستر امن را برای زندگی و فعالیت‌های مختلف ایجاد کرد.
آسایش و امنیت بزرگترین نعمت در جامعه است که با خود ثبات اقتصادی و اعتماد متقابل حاکمیت و ملت را ایجاد می‌کند و این مهم در کشور با بهترین شرایط مهیا است و با وجود همه بدخواهی‌های دشمنان، ایران اسلامی همچون جزیره‌ای امن بوده و پرچم آرمان‌ها و دستاوردهای نظام روز به روز در سایه این امنیت افراشته‌تر است .
الگوی امنیتی ایران منحصر به فرد بوده و توانسته در چهار دهه عمر با عزت نظام با هوشمندی،تیزبینی واز جان گذشتگی کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد.
هوشیاری و مراقبت‌های سربازارن گمنام امام زمان‌ (عج) دسیسه‌ها و التهابات را در نطفه خفه کرده و بسیاری از موضوعاتی که به نوعی با منافع ملی تضاد دارد را به موقع شناسایی کرده و توطئه ها را در نطفه خفه کرده است.
یکی از دستاوردهای ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در سال‌های اخیر مقابله با مفاسد اقتصادی و شناسایی موارد آن در جای جای جامعه است که برخورد با این متخلفان همواره آرزو و خواست مردم بوده و از این منظر مردم قدردان نظام امنیتی کشور هستند.
امنیت، مولود سلسله شاخص‌های اثرگذار بر زندگی مردم است که تابعی از تحولات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را شامل می شود و در این راستا نظام امنیتی ایران خوش درخشیده و با مراقبت‌های اصولی و راهبردهای هدفمند و با برنامه توانسته است به بهترین شکل تکالیف این بخش را رقم بزند.
دشمنان همواره در تلاش بوده اند در سایه ایجاد ناامنیهای روانی، فشارهای اقتصادی و ماشین تبلیغاتی مسموم خود به جامعه اسلامی خدشه وارد کرده و به خیال خام خود آستانه صبروتحمل مردم را کاهش دهند و به این ترتیب به نیات پلید خود برسند اما غافل از آن هستند که چشمان بیدار وگوشهای شنوای نظام همواره این بدخواهی‌ها را می‌بیند ومی شنود و با نسخه های موثر خود این دسیسه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می‌کند.
سربازان گمنام امام زمان(عج) گنجینه های ارزشی نظام اسلامی هستند که از بدنه ملت برآمده و بدون هیچ اسم و رسم و توقعی خالصانه در راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه گام بر می‌دارند و در این راه همه تلاش خود را به کارگرفته و ایثارگرانه وجان برکفانه در صحنه هستند.
اقتدار و عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوعی است که دشمنان را به شدت به هراس می‌اندازد چرا که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره هر توطئه‌ای از سوی دشمن اعم از تخریب، اغتشاش آفرینی، ترور، ایجاد ناامنی انجام شده در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین شیوه و تدابیر، شناسایی شده و تشکیلات قدرتمند امنیتی کشور آن را بی‌اثر کرده است و می‌توان گفت که هیچ یک از سرویسهای امنیتی دنیا نتوانسته است که مانند سیستم امنیتی ایران باصلابت و تیزبین باشد و با استفاده از ظرفیتهای مردمی چنین اثربخش عمل کنند.
یکی از تهدیدات جدی دشمنان در سال های اخیر نفوذ نرم از مجرای اطلاعات هدایت شده و سازمان یافته در فضای مجازی و عرصه های فرهنگی میباشد که در این میدان نیز ردپای هدفمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و مقابله بهنگام با عوامل تهدید دیده می شود و اجازه کمترین اقدامات ضد امنیتی به دشمنان ملت و معاندین داده نشده است.
چتری که سربازان گمنام امام زمان (عج) بر سر مردم ایران اسلامی گرفته‌اند، بستری است که پیش برنده است و با اصلاح‌گری ،قطار پیشرفت و همدلی را بر ریل برنامه‌های نظام به پیش می‌برد و این سرمایه را هم مسوولان دلسوز و هم مردم بصیر و همیشه در صحنه قدر می‌دانند و همواره برای سلامت و عزتمندی آنان دعاگوهستند
سربازان گمنام امام زمان (عج) فرزندان بی ادعای این مرز و بوم هستند که در سایه تلاش خالصانه و خستگی ناپذیرشان یاریگر انقلاب اسلامی هستند.

سیدعلی هاشمی

اخبار مرتبط

نظرات