رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

  • چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 00:26
  • کد خبر : 1960
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : مهار کرونای انگلیسی در ویلکیج
با رعایت پروتکل های بهداشتی :

مهار کرونای انگلیسی در ویلکیج

با توجه به اینکه وضعیت شهر آبی بیگلو و روستاهای همجوار از لحاظ رنگ بندی در وضعیت آبی قرار دارد ولی عدم رعایت پروتکل ها در مراسمات عروسی و تجمع های خانوادگی میتواند خطرآفرین باشد و منطقه را در حالت هشدار قرار دهد.

نورالدین مرادی بخشدار ویلکیج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج اظهار داشت : بیش از یکسال است که با ویروس کرونا مبارزه میکنیم و شاهد  تلاش شبانه روزی کادر درمان با پشتیبانی و همراهی مردم شریف شهر آبی بیگلو و روستاها و بخش های همجوار در مقابله با آن هستیم.

مرادی ادامه داد : متاسفانه قبل از ایام نوروز وضعیت شهر آبی بیگلو در حالت هشدار از بابت کرونای انگلیسی بخاطر برگشت کارگران فصلی از کشور عراق و استان خوزستان قرار گرفته بود که با همت و تلاش بی وقفه ستاد مدیریت کرونا و تاکید فرماندار شهرستان نمین مبنی بر تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی افراد با مقابله با ویروس کرونای انگلیسی در حال حاضر شهر آبی بیگلو در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تقریبا کرونای انگلیسی در این منطقه مهار شده است.

بخشدار ویلکیج با اشاره به همراهی خوب مردم منطقه با ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت : بازاریان و خیران، اصناف، نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و روحانیون و کارکنان ادارات و …  در این یکسال گذشته در کنار کادر درمان بوه اند و برای مقابله با این ویروس ، قشری کم نگذاشته است و این همراهی و همکاری باز هم ادامه خواهد داشت.

مرادی خاطرنشان کرد : محدودیت‌های تعیین شده از سوی ستاد مدیریت کرونای شهرستان نمین بخصوص در بخش ویلکیج باید توسط مردم و مسئولان با کمک یکدیگر ادامه یابد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت قرار گرفته و برگزاری مراسمات عروسی و ختم  منوط به کسب مجوز از سوی فرمانداری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی باشد که در صورت عدم رعایت با برگزار کننده مراسم برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه وضعیت شهر آبی بیگلو و روستاهای همجوار از لحاظ رنگ بندی در وضعیت آبی قرار دارد ولی عدم رعایت پروتکل ها در مراسمات عروسی و تجمع های خانوادگی میتواند خطرآفرین باشد و منطقه را در حالت هشدار قرار دهد.

بخشدار ویلکیج در ادامه از روند تکمیل پروژه های شهری و روستایی در سال جدید خبر داد و افزود : امسال با توجه به اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته شاهد چندین بهره برداری و شروع عملیات اجرایی آنها در بخش ویلکیج خواهیم بود.

مرادی افزود :پروژه های حوزه گردشگری و راهداری در اولویت قرار دارند که میتوان از مهم ترین آنها به جاده گردشگری آبی بیگلو به جنگل ، محور آبی بیگلو به روستاهای گردشگری سوها و نیارق ، لکه گیری و روکش آسفالت مسیر نمین به آبی بیگلو اشاره کرد.

وی ادامه داد : بزرگترین مطالبه و مهمترین پروژه منطقه ویلکیج بهره برداری از درمانگاه نیارق میباشد که امسال تا خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی گفت :امسال همچنین با توجه به قول مساعد پیمانکار سه روستای بریس ، نیارق ، و آلادیزگه طرح هادی در آنها به اجرا و به مرحله بهره برداری خواهد رسید و همچنین ۵ روستای دیگر نیز با اولویت در ردیف اجرای طرح هادی قرار خواهند گرفت.

بخشدار ویلکیج در پایان گفت :  شهر آبی بیگلو و روستاهای همجوار دو مطالبه مهم دارند که خواهشمندیم مسئولان استانی به این دو مورد عنایت ویژه داشته باشند، اولین مورد ورودی شهر آبی بیگلو از سمت مرکز استان میباشد که واقعا درگیر ترافیک و خرابی تمامی مسیر جاده ای میباشد و دومین مورد احداث پارکینگ و سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری دریاچه سوهاست که یکی از دغدغه های اصلی مسافران و گردشگران منطقه میباشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات