رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

با توجه به اختصاص ردیف بودجه و اعتبار برای تصفیه خانه و فاضلاب شهرستان نمین ، امسال شاهد اتمام پکیج تصفیه خانه فاضلاب نمین و اتصال خط انتقال فاضلاب مسکن مهر به تصفیه خانه خواهیم بود.

شهروز کامل  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج اظهار داشت : در سال ۱۴۰۰ آب و فاضلاب شهرستان نمین برنامه های عمرانی خود را تکمیل و به بهره برداری خواهد رساند.

کامل با تشریح عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی در شهر عنبران و روستاهای همجوار  افزود :  در شروع سال جاری پروژه های مجتمع وحدت ۱ و۲   که شامل روستاهای جید ، گلشن ، میرزانق ، میناباد  میباشد تا اواخر خرداد ماه و در صورت تحویل آب مصرفی از طرف اداره محترم امور آب ، روستاهای مذکور مشکلاتشان رفع خواهد شد وهمچنین رفع کمبود آب شرب در راستای همین پروژه در شهر عنبران تا خرداد ماه ۱۴۰۰ برطرف خواهد شد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان نمین ادامه داد :  پیش بینی میشود با راه اندازی مخزن ۲ هزار مترمکعبی واقع در سه راهی جید ،افت فشار در شهرک سیمان  و میدان هفت تیر شهرستان نمین که در پیک مصرف و فصل تابستان کم آب میشوند نیز رفع خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی عملیات اجرایی فاضلاب شهرستان نمین تا خرداد ماه گفت : با توجه به اختصاص ردیف بودجه و اعتبار برای تصفیه خانه و فاضلاب شهرستان نمین ، امسال شاهد اتمام پکیج تصفیه خانه فاضلاب نمین و اتصال خط انتقال فاضلاب مسکن مهر به تصفیه خانه خواهیم بود.

شهروز کامل خاطر نشان کرد : با مساعد شدن شرایط آب و هوایی و تامین اعتبارات آبرسانی امسال به روستای سولی درق در ۱ کیلومتری شهر نمین انجام خواهد گرفت  و همچنین پروژه روستای ننه کران که تکمیل مخزن جدید و بازسازی خط انتقال بطول ۱ کیلومتر میباشد پایان خواهد یافت.

کامل با اشاره به احداث مخزن جدید ۲۰۰ متر مکعبی در روستای کله سر ادامه داد : در راستای رفع مشکلات ناشی از مخزن های قدیمی و خط لوله ها امسال در روستای کله سر مخزن ۲۰۰ متر مکعبی ، بازسازی خط انتقال روستای نیارق به حور ،اتمام پروژه نیمه تمام روستای تیفیه و حور و در صورت تامین اعتبار در روستای بریس احداث یک مخزن را در نظر داریم.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان نمین در پایان گفت :  در روستای نیارق که حدودا ۱۰۰ خانوار در تابستان با کمبود آب مواجه بودند  خط تزریق به طول ۳۰۰ متر اجرا شده و تا آخر اردیبهشت امسال به مخزن وصل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات