رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

فاز اول منطقه اقتصادی نمین در خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه انرژی‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران در فاز اول تامین شده طبق برنامه قبلی این فاز در خرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش  پایگاه خبری- تحلیلی ویلکیج به نقل از قارتال ، فرزاد قلندری اظهار داشت: انرژی‌های برق،گاز و آب مورد نیاز سرمایه‌گذاران در فاز اول منطقه ویژه تامین شده است و طبق برنامه قبلی تا پایان خرداد ماه این فاز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همه مکلف هستیم تا در تکمیل و تقویت زیرساخت‌های لازم برای پشتیبانی و مانع‌زدایی حداکثری از تولید در استان تلاش مضاعف داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: روند پیشرفت زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای رفع برخی از موانع موجود اتخاذ شده است.

قلندری تصریح کرد: با اشاره به شعار سال اظهار کرد: همه مکلف هستیم تا در تکمیل و تقویت زیرساخت های لازم برای پشتیبانی و مانع زدایی حداکثری از تولید در استان تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: از فراهم شدن ارتباط مخابراتی و اینترنتی در منطقه ویژه اقتصادی نمین از دو طریق رادیویی و فیبرنوری خبر داد و افزود: زیرسازی راه دسترسی این منطقه به پایان رسیده و با همکاری سازمان مسئول و ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن برای تکمیل شبکه معابر ظرف سه ماه آینده برنامه ریزی شده است.

معاون استاندار اردبیل از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات عملیاتی و عمرانی که وظیفه تامین زیرساخت‌ها را دارند خواست تا در سال” تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” در عمل به شعار سال اهتمام ویژه ای داشته باشند و طرح‌هایی مانند منطقه ویژه اقتصادی و شهرک ها و نواحی صنعتی را که میتواند در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار سهم مهمی در استان داشته باشد در اولویت کارها قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات