رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در شهرستان نمین طبق مصوبات ستاد مدیریت کرونا، فعالیت قلیان سراها و سفره خانه های سنتی در شهر های نمین، آبی بیگلو و عنبران ممنوع می باشد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج، نورالدین مرادی، بخشدار ویلکیج گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان نمین از جمله شهر آبی بیگلو و روستاهای تابعه فعالیت همه اماکن عمومی از جمله قلیان سرا‌ها ممنوع شده و اکیپ‌های مشترک بازرسی از این اماکن تشکیل و بازدید‌ها انجام می‌شوند.

مرادی  با بیان اینکه تذکرات لازم به صنوف برای تعطیل کردن فعالیتشان از سوی گشت‌های بازرسی داده‌شده است، افزود: ۱۱ قهوه‌خانه و قلیان سرا که بعد از دریافت تذکر همچنان مشغول به فعالیت بودند از سوی گشت‌های بازرسی شناسایی و با نظر مراجع قضایی و انتظامی پلمب شده است و تمامی مراسمات مذهبی و عروسی ها با همکاری مردم تعطیل شده است.

بخشدار ویلکیج از ممنوعیت فعالیت برخی از واحد‌های صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و افزود: تمامی واحد‌های آرایشگاهی زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه‌خانه‌ها و قلیان سرا‌های شهر آبی بیگلو به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

مرادی در پایان اظهار داشت: همکاری مردم ویلکیج در رعایت مصوبات ستاد مدیریت کرونای شهرستان ستودنی است و امیدواریم تا چند روز آینده با رعایت مجدد پروتکل های بهداشتی مردم ، وضعیت کرونا در این منطقه به نحو احسن کنترل شود.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط

نظرات