رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

تا کنون ۵ داوطلب شورای اسلامی در شهر های نمین و آبی بیگلو انصراف داده اند و تایید صلاحیت نهایی نامزدها بعد از پایان وقت قانونی اعتراض به هیات نظارت به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج، فرماندار شهرستان نمین اعلام کرد: در مهلت ۷ روزه اعلام شده، ۴۲۰ نفر داوطلب برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در روستاهای این شهرستان ثبت نام کردند.
عاطف ناصری افزود: با تشکیل هیات اجرایی فرآیند تایید صلاحیت داوطلبان آغاز شده است  و تا ۱۶ اردیبهشت ماه لیست نهایی افراد  دارای صلاحیت اعلام خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان نمین با بیان اینکه ۵۲ کاندید در شورای شهرستان نمین در شهرهای نمین،عنبران و آبی بیگلو ثبت نام کرده اند، گفت: بر اساس زمانبندی انجام‌شده تاکنون دو مرحله مهم انتخابات یعنی ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستا درشهرستان نمین انجام گرفته است.
وی ادامه داد: تا کنون ۵ داوطلب شورای اسلامی در شهر های نمین و آبی بیگلو انصراف داده اند و تایید صلاحیت نهایی نامزدها بعد از پایان وقت قانونی اعتراض به هیات نظارت به اطلاع عموم خواهد رسید.
فرماندار نمین ضمن تقدیر از مردم شهرستان نمین مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط کرونایی یک ماه گذشته اظهار داشت: شهرستان نمین در اقدامی برنامه ریزی شده و همکاری و تعامل مسئولان و مردم و کادر درمان توانست در مدت خیلی سریع از وضعیت قرمز خارج شود و امید است با همکاری همه جانبه مردم شریف شهرستان نمین و ادامه این مسیر با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب از سوی ستاد مدیریت کرونا به زودی شاهد خروج از وضعیت زرد به آبی باشیم.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات