رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

هر رای کمک بزرگی به سربلندی کشور است و هر ایرانی باید احساس تکلیف و وظیفه کند تا در عرصه انتخابات حضور گسترده و پرشور داشته باشند.

به گزارش  پایگاه خبری ویلکیج به نقل از شبستان، حجت الاسلام «صفر یوسف زاده» امروز (۱ خردادماه) در آئین تجلیل از فعالان کانون مصلی نمین با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری انتخابات عرصه حساسی برای کشور است و باید بچه های مسجد به ویژه فعالان کانون های مساجد باید در امر انتخابات حضور گسترده و پرشور داشته باشند.

امام جمعه شهرستان نمین تصریح کرد: بچه های مسجد می توانند بدون گرایش سیاسی و ورود به جنجال های انتخاباتی به افراد اصلح که پیش از این نیز توسط بزرگان به ویژه مقام معظم رهبری تبیین شده است رای دهند.

وی با اشاره به اینکه هر رای و هر انتخاب یک حرکت برای جلوگیری از نفوذ دشمنان است، افزود: با حضور در عرصه انتخابات اجازه دخالت های دشمنان در امور داخلی کشور را خنثی می کند و استقلال خود را برای حضور در عرصه بین المللی افزایش می دهد.

حجت الاسلام یوسف زاده اضافه کرد: فعالیت های فرهنگی و جهادی کانون های مساجد در شهرستان نمین بسیار سازنده و ارزشمند است و از همه فعالان این عرصه تقدیر و تشکر می کنم که حتی در دوران شیوع بیماری کرونا با حرکت های جهادی کمک های معیشتی و ضدعفونی معابر را در دستور کار داشتند.

امام جمعه شهرستان نمین ادامه داد: حضور هر فرد در انتخابات تنها یک انتخاب نیست بلکه راهکاری برای تثبیت در آرمان های امام و تبعیت از ولایت است.

حجت الاسلام یوسف زاده خاطر نشان کرد: هر رای کمک بزرگی به سربلندی کشور است و هر ایرانی باید احساس تکلیف و وظیفه کند تا در عرصه انتخابات حضور گسترده و پرشور داشته باشند.

در پایان این دیدار از خادمان مصلی نمین و مدیر مسئول کانون به دلیل فعالیت های چشمگیر فرهنگی و قرآنی در سال های اخیر تجلیل و تقدیر شد.

پایان پیام

اخبار مرتبط

نظرات