رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

فارغ از درستی یا غلط بودن گمانه زنی ها در مورد حضور دوباره برخی از کاندیداها از دوره پنجم شورای اسلامی شهر های نمین و عنبران و آبی بیگلو در دوره ششم ، ماراتن شورای شهر ۱۴۰۰ در شهرستان نمین با حضور چهره های جدید و پا به سن گذاشته مخصوصا در شهرنمین برگزار می […]

فارغ از درستی یا غلط بودن گمانه زنی ها در مورد حضور دوباره برخی از کاندیداها از دوره پنجم شورای اسلامی شهر های نمین و عنبران و آبی بیگلو در دوره ششم ، ماراتن شورای شهر ۱۴۰۰ در شهرستان نمین با حضور چهره های جدید و پا به سن گذاشته مخصوصا در شهرنمین برگزار می شود که مشخص نیست چه برنامه ای برای توسعه شهر دارند.
خیل عظیم کاندیدای احتمالی شورای این شهرها جهت شرکت در انتخابات گام برداشته و هر کدام به نوعی تبلیغات خود را آغاز کرده اند.
در سالهای اخیر دیدیم که عملکرد شوراهای شهرستان نمین (نمین، عنبران،آبی بیگلو)چه بود، یا درگیر انتخاب شهردار، یا در حال طناب کشی و لجاجت، که منتهای آن چیزی نبود جز دور شدن شورای محترم شهر از اهداف اصلیشان و یک شهر ویران مخصوصا در آبی بیگلو و عنبران
در شهر نمین وضعیت به لحاظ ماندگاری شهردار بر مسند بلدیه فرق دارد، بر فرض مثال، انعطاف پذیری عجیب برخی عزیزان که دیروز مخالف شهردار بودند و امروز شدند موافق، البته خودشان می گویند موافقت با ماندن شهردار برای رای آوری نیست، من هم می گویم نیست و شوراهای بعدی نیز که انتخاب خواهند شد باید بر این موضوع واقف باشند که عملکرد شهردار را ارزیابی کرده و دوباره رای به مانده یا رفتن وی بدهند نه اینکه از سر لجبازی و یا قدرت نمایی سعی بر گروکشی و تخریب از همان ابتدا قدم بردارند که شنیده میشود برخی از کاندیداهای نمین با شعار بر کناری سریع شهردار را بین مردم تبلیغ میکنند و هنوز خودشان نیامده و بدون هیچ عملکردی غرور کاذب برداشته اند.
در شهر های عنبران و آبی بیگلو نیز متاسفانه عدم همکاری شورای شهر با شهردار و یا کم کاری ناتوانی شهرداری ها در ایجاد توسعه و در آمد پایدار باعث شده این شهرها بکلی از چارت شهری خود خارج شوند و اگر اینبار نیز نتوانیم با انتخاب افراد آگاه به مسایل شهری و مدیریت شهری قدم برداریم یعنی برگشت به الگوهای کهنه در ادوار گذشته و اوضاع پلشت کنونی شهر
واضح است که اکثر کاندیدای احتمالی، منتقدان شوراهای قبلی هستند و خود را متمایز از شوراهای فعلی و ادوار گذشته جلوه می دهند.
سوالی که باید از کاندیدای شورای شهر پرسید این است که؛ کدام یک از شما برنامه ای مکتوب و قابل اجرا جهت توسعه شهر در اختیار دارید؟
لازم است تا نامزدهای انتخابات شورای شهر شهرستان نمین ( نمین ، عنبران، آبی بیگلو) با اعلام برنامه ها و رویکردهای خود این فرصت را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم با آگاهی و اطلاعات دقیق تر افراد کار آمد و متخصص را به عنوان منتخبان خود در شورای اسلامی شهر معرفی کنند.
چیزی که این روزها در بین کاندیدای محترم شورای شهرهای نمین و عنبران و آبی بیگلو دیده نمی شود، ارائه برنامه به شهروندان است که با بسنده کردن به پاسخ های جسته و گریخته و سطحی در فضای مجازی خود را با برنامه جلوه می دهند و متاسفانه تعداد از کاندیدا از روی بی برنامگی، به طایفه گرایی و تشکیل ائتلاف طایفه ای پناه برده اند.
در واقع اتاق شورای شهر باید یک فضای تأملی و هم اندیشی در راستای عمران،آبادانی همچنین بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی باشد تا علاوه بر بهره مند شدن شهروندان از امکانات و رفاهیات، باعث علاقمندی هر چه بیشتر مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.
لازمه تحقق این مهم را باید در برنامه محوری کاندیدا و رای به شایستگی ها دانست.
هر کدام از این نامزده های انتخاباتی عزیزان و افتخار شهر ما هستند و موهبتی الهی اما، شهرم و آینده زندگی فرزندانمان را فدای رفاقت طایفه گرایی و بی برنامگی نمی کنم و بعنوان یک شهروند به برنامه رای می دهم نه فرد، به کسی رای می دهم که با برنامه باشد.
پیشنهاد میشود تا مردم و کاندیدا فلسفه وجودی و هدف از تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا با استنتاج از اصول هفتم و صدم قانون اساسی کمی مطالعه کنند و نسبت به این مسایل هم مردم مطالبه گری داشته باشند و اعضای شورای شهر نیز برنامه های عملیاتی

ناصربرزگر

اخبار مرتبط

نظرات