رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

اوقات شرعی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین خبر داد؛

کاهش ۱۲ کیلومتری راه دسترسی ۱۳ روستا به شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین گفت: با بهسازی راه روستایی سروآباد، پلازیر پیله رود، راه دسترسی ۱۳ روستا به مرکز شهرستان نمین ۱۲ کیلومتر کاهش می یابد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج ، مهدی آزاد با بیان اینکه این پروزه به طول ۶.۵ کیلومتر با تلاش راهداران به صورت […]

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین گفت: با بهسازی راه روستایی سروآباد، پلازیر پیله رود، راه دسترسی ۱۳ روستا به مرکز شهرستان نمین ۱۲ کیلومتر کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج ، مهدی آزاد با بیان اینکه این پروزه به طول ۶.۵ کیلومتر با تلاش راهداران به صورت امانی درحال اجراست افزود: ۹۸ رصد راه های روستایی  شهرستان نمین آسفالته است که برخی از این محورهای روستایی نیاز به بهسازی دارند.

عضو شورای اداری شهرستان نمین از آغاز عملیات احداث زیرگذر ورودی جدید نمین به عرض ۱۰ متر،طول ۲۱ متر و راههای طرفین زیرگذر به طول ۱.۵ کیلومتر خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ شرکت حمل و نقل کالا در حوزه شهرستان نمین تصریح کرد: در ۲ ماه گذشته با تلاش رانندگان عزیز بیش از ۱۹۲ هزارتن کالا جابجا و ۷ هزارو ۹۰۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین نظارت مستمر بر عملکرد شرکت ها، بازدید از تجهیزات ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا را خاطرنشان کرد و گفت: در مدت یاد شده ۲ هزارو ۳۳۴ نفر مسافر نیز از این شهرستان جابجا شده است.

آزاد ارتقای ایمنی محورها را از برنامه مهم راهداری دانست و افزود: تجدید خط کشی ۲۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی، شستشوی ۶ هزارعدد تابلو و علائم، اصلاح و بازسازی گاردریل و رنگ آمیزی ۵۵۰ عدد پایه های تابلو، پاکسازی زباله از محورها به طول ۶۵ کیلومتر، تسطیح حریم راه و تسطیح رگلاژ جاده شنی به طول ۲۷۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات راهداران نمین عنوان کرد.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین یکی از وظایف مهم راهداری را حفاظت و صیانت از حریم راه ها دانست و گفت:  در این راستا این اداره با ۷۲ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم نسبت به شناسایی و توقف ۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز و جمع آوری ۲۰ مورد درختکاری غیر مجاز و همچنین با اخذ ۴ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

وی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۴ کیلومتر راه ارتباطی درحوزه شهرستان نمین را برعهده دارد که از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات