رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

  • یکشنبه 30 خرداد 1400 - 16:28
  • کد خبر : 2355
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : فرایند انتخابات در شهرستان نمین در آرامش و امنیت کامل برگزار گردید

مجریان انتخابات این شهرستان با آشنایی به قانون انتخابات، تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر و سالم انتخابات انجام دادند که از این تریبون از همه این عزیزان قدردانی و تشکر میکنم.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری ویلکیج عاطف ناصری فرماندار شهرستان نمین اظهار داشت :مشارکت بالای ۷۰ درصد در شهرستان نمین با  امنیت و آرامش بسیار مطلوبی در سطح شهرستان برقرار بود و انتخابات در آرامش کامل برگزار شد.

فرماندار نمین تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای با بصیرت و آگاهی به طور قطع  موجب امیدواری دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنانی شد که برنامه های زیادی برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای داشتند.

وی بیان کرد: روند اخذ رای در شهرهای و روستاهای شهرستان نمین با نظارت مستمر ناظران شورای نگهبان ، هیات های اجرایی و نمایندگان فرمانداری و عوامل انتظامی  در ۹۴ شعبه اخذ رای این شهرستان در امنیت کامل برگزار گردید.

ناصری عنوان کرد: در برخی از شعب اخذ رای در روستاها  برخی بی نظمی ها وجود داشت که با حضور به موقع مسئولان ،دادستانی محترم و نیروی انتظامی شهرستان امنیت برقرار شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان نمین گفت: مجریان انتخابات این شهرستان با آشنایی به قانون انتخابات، تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر و سالم انتخابات انجام دادند که از این تریبون از همه این عزیزان قدردانی و تشکر میکنم.

ناصری با اشاره به اینکه هنوز پروسه انتخابات در شهرستان در حال اجراست افزود،کاندیداهایی که به آراء خود و یا موارد دیگری در حوزه انتخابات شورای شهر و روستا اعتراض دارند میتواند شکایت خود را به هیات اجرایی طی ۲ روز بعد از اعلام نتایج گزارش دهند و ما موظف به پاسخگویی حداکثر تا ۵ روز هستیم.

فرماندار شهرستان نمین در پایان اظهار داشت :به نوبه خودم به منتخبین مردم در شورای اسلامی  شهر نمین و همچنین شهرها و روستاهای حومه شهرستان تبرک میگویم و برای کاندیداهایی که موفق به ورود به پارلمان محلی نشدند خسته نباشید گفته و آرزوی موفقیت در سایر امور زندگیشان دارم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات