رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

مردم شهر آبی بیگلو و همچنین روستاهای تابعه که با حضور خود حماسه ای دیگر را در برگ تاریخ انقلاب رقم زدند قابل تقدیر و تحسین میباشند.

بخشدار ویلکیج از مشارکت ۸۲ درصدی مردم شهر آبی بیگلو و روستاهای منطقه در انتخابات خبر داد.

نورالدین مرادی  در گفتگو با خبرنگار ویلکیج با اشاره به حضور باشکوه، حماسی و با انگیزه مردم شهر آبی بیگلو و روستاها در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اظهار کرد: از مجموع ۱۶  هزار نفر واجد شرایط رأی در این بخش حدور ۱۴ هزار نفر پای صندوق‌ها رأی آمده و مشارکت ۸۲ درصدی را رقم زدند.

وی افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در آبیگلو و روستاهای تابعه  شاهد حضور ۱۴ هزار نفر رأی دهنده بود که پنج نفر به ترتیب به عنوان اعضای اصلی شورای شهر و ۲ نفر به عنوان علی‌البدل انتخاب و در جایگاه شورای اسلامی شهر استقرار پیدا می‌کنند.

بخشدار ویلکیج با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با آرامش، انگیزه و سلامت برگزار شد، گفت: از تمامی عوامل مختلف اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، قضائی و سیاسی که باعث فراهم شدن بستر یک انتخابات خوب، ایمن، سالم و قانونمند شدند، قدردانی می‌کنیم.

مرادی تصریح کرد: مردم شهر آبی بیگلو و همچنین روستاهای تابعه  که با حضور خود حماسه ای دیگر را در برگ تاریخ انقلاب رقم زدند قابل تقدیر و تحسین میباشند.

بخشدار ویلکیج در پایان گفت: به منتخبین مردم در این دوره از شورای شهر و روستا تبریک میگویم و امیدورام برای توسعه و آبادنی شهر و روستای خود قدم بردارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات