رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

قطعاً بنده و همه مسئولان خود را همیشه مدیون خون پاک شهدای والامقام و این مردم شریف می‌دانیم و انشاء الله آنچه در توان داریم در راستای پیشرفت کشور عزیزمان و شهر نمین بکار خواهیم بست.

اینجانب تبریک صمیمانه خود را به شما منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر نمین اعلام می دارم و امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خادمین مردم در نهاد شورا و شهرداری نمین به سمت تحقق اهداف متصور در راستای توسعه شهری و خدمت به مردم فهیم و قدرشناس نمین تلاش وافر داشته باشیم.

اینجانب ضمن تبریک به  رئیس‌جمهور منتخب مردم، همچنین به کلیه منتخبین مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر نمین تبریک و تهنیت عرض نموده همچنین از دیگر کاندیداها که موجب شور و شکوه این انتخابات بودند تشکر و قدردانی می‌نمایم و برایشان آرزومندم که در سایر مسئولیت های خود در هر نهاد و جایگاهی که هستند بتوانند برای خدمت به مردم و تلاش برای ارتقای روحیه کار و جنگندگی در برابر مشکلات خود و مردم قدم بردارند.

استمرار موفقیتهای شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و امیدوارم شورای ششم نمین تسریع بخش روند عمران ، آبادانی و پیشرفت شهری نمین گردد.

همچنین لازم است از زحمات و تلاش‌های صادقانه کلیه عزیزان و عوامل برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه‌، نامزدها، حامیان‌شان و … صمیمانه تشکر داشته باشم.

قطعاً بنده و همه مسئولان خود را همیشه مدیون  خون پاک شهدای والامقام و این مردم شریف می‌دانیم و انشاء الله آنچه در توان داریم در راستای پیشرفت کشور عزیزمان و شهر نمین بکار خواهیم بست.

در پایان از درگاه احدیت متعال، سلامتی و موفقیت را برای همگان آرزومندم.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط

نظرات