رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

فرهنگ و ادب شهر نمین از قدیم الایام ورد زبان همه بوده و هست و ما موظیم برای آیندگان این میراث اجتماعی را با رفتار و عملکرد خودمان به یادگار بگذاریم.

همیشه در ایام انتخابات و در روزهای منتهی به رای گیری و شروع تبلیغات محیطی اکثر طرفداران نامزدها چهره جدیدی به شهر میبخشند و با چسباندن پوستر ها و بنرها سیمای شهری را تغییر میدهند.

سالهاست که شهرداری ها و دوستداران محیط زیست درتلاشند تا ا زاین شیوه که باعث  نازیبایی سیمای شهری و آلودگی فضای شهری میشود با ارایه طرح ها و پیشنهاد ها جلوگیری کنند ولی تا کنون نتوانسته اند به نحو احسن این موضوع را برنامه ریزی کنند.

اما امسال و همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر نمین شهردار نمین در در محیط شهری و در چند نقطه پر رفت و آمد اقدام به تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی چاپ شده از همه نامزدهای انتخابات شورای شهر کرده بود که در جای خود بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در اکثر شهرها و کلانشهرها شهرداری ها با نصب تلیس های رنگی و شماره گذاری آنها برای چسباندن آگهی خود در آلودگی سیمای شهر سهیم میشوند چرا که این نوع خدمات از طرف شهرداری در شرایط متفاوت جوی و پاره شدن و یا نصب چندباره پوسترها بر روی این تلیس ها باعث میشود تا در خیابان ها و فضای سبز شهری رها شوند.

اما اقدام خوب شهردار نمین با چاپ این تصاویر بر روی بنر موجب شد تا هیچکس عکس یا پوستری بر روی این بنرها نچسباند.

البته شایان ذکر هست که فرهنگ مردم نمین نیز ستودنی است چرا که در هیچ جای شهر نمین نیز کسی اقدام به چسباندن پوستر روی تیربرق و دیوارها نکرد.

اکثر نامزدهای انتخابات شهر نمین نیز پوسترها و بنرهای خود را در داخل مغازه ها چسبانده بودند و در محیط بیرونی خبری از چسباندن آگهی بر پیکره شهر نبود و این یعنی نمین پاک ترین شهر ، وقتی همه دست به دست میدهند برای آبادنی و توسعه شهری باید قدر این مردم و مسئولان دلسوز را دانست.

فرهنگ و ادب شهر نمین از قدیم الایام ورد زبان همه بوده و هست و ما موظیم برای آیندگان این میراث اجتماعی را با رفتار و عملکرد خودمان به یادگار بگذاریم.

ناصربرزگر

اخبار مرتبط

نظرات