رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج، شهردار عنبران طی بیانیه ای از حضور مردم در انتخابات تشکر و به منتخبین شورای شهر دور ششم شهر عنبران تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم شهر مرزی عنبران در پای صندوق های رأی به روزی […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج، شهردار عنبران طی بیانیه ای از حضور مردم در انتخابات تشکر و به منتخبین شورای شهر دور ششم شهر عنبران تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم شهر مرزی عنبران در پای صندوق های رأی به روزی ماندگار تبدیل شد.

مردم خیراندیش شهر عنبران در این روز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان شورای شهر و ریاست جمهوری گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

روسفیدی ملت بزرگ ما در این انتخابات نعمتی است که سپاس بی کران می طلبد. لذا با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت های او بوده و ان شاء الله خواهیم بود.

ضمن تبریک صمیمانه به منتخبان مردم عزیز شهرمان اعضای محترم دوره ششم، از درگاه خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندم .

مهدی احمدی شهردار شهر مرزی عنبران

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات