رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

با توجه به اینکه عنبران از مشکل کم آبی و پوشش گیاهی رنج میبرد،معادن نیز از سویی دیگر جاده ها،منابع طبیعی،و بحران چشمه های خشک را به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران با انتقاد از فعالیت بی رویه معادن در بخش عنبران که باعث از بین رفتن پوشش گیاهی و خشک شدن چشمه‌های آب منطقه می‌شود افزود: در صورت ادامه بی توجهی مسئولان به مسئله فعالیت معادن و عدم جلوگیری از برداشت بی رویه از ظرفیت‌های منطقه؛ بخش عنبران در آینده دچار مشکلات اقلیمی و اجتماعی خواهد شد.

حجت الاسلام مرادی در قسمت هایی از خطبه های نماز جمعه با اشاره به عدم ساماندهی مناسب از  سوی دستگاه های متولی در مورد معادن گفت: متاسفانه در شهر عنبران که به شهر معادن معروف شده هیچ گونه برداشت اصولی انجام نمیگیرد و شهر عنبران و روستاهای تابعه از این توسعه بی ثمر هستند.

وی تصریح کرد :با توجه به اینکه عنبران از مشکل کم آبی و پوشش گیاهی رنج میبرد،معادن نیز از سویی دیگر جاده ها،منابع طبیعی،و بحران چشمه های خشک را به همراه خواهد داشت.

مرادی امام جمعه عنبران در ادامه از مسئولان امر خواست تا به این موضوع اهمیت ویژه ای داده شود تا در آینده بیشتر از این مشکلات در منطقه بیشتر نشود.

پایان خبر/

اخبار مرتبط

نظرات