رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

  • دوشنبه 18 مرداد 1400 - 22:55
  • کد خبر : 2480
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : تجلیل بخشدار و شورای شهر آبی بیگلو از خبرنگاران
بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار:

تجلیل بخشدار و شورای شهر آبی بیگلو از خبرنگاران

خبرنگاران اطلاع رسان و آگاهی دهنده دستورالعمل و اطلاعات و اخبار ارگان ها برای مردم میباشند و چشم و گوش بینای جامعه به شمار میروند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار بخشدار ویلکیج و اعضای جدید شورای شهر آبی بیگلو به همراه سرپرست شهرداری از خبرنگاران منطقه ویلکیج تقدیر بعمل آمد.

در این نشست صمیمی بخشدار ویلکیج ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان رسانه ای شهرستان نمین گفت : خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند که دغدغه و مشکلات مردم را به گوش مسئولان میرسانند.

نورالدین مرادی ادامه داد : خبرنگاران اطلاع رسان و آگاهی دهنده دستورالعمل و اطلاعات و اخبار ارگان ها برای مردم میباشند و چشم و گوش بینای جامعه به شمار میروند.

بخشدار ویلکیج ضمن تشکر از تلاش صادقانه و صمیمانه ی خبرنگاران شهرستان نمین اذعان داشت: خوشبختانه شاهد کمک های بی دریغ خبرنگاران در کاهش تنش های اجتماعی و اطلاع رسانی انها در فعالیت های مختلف سیاسی و فرهنگی از جمله ایام انتخابات و آگاهی بخشی بیماری کرونا بوده ایم که جای بسی قدردانی دارد.

وی افزود : امیدواریم همچنان شاهد فضایی پاک،  امیدبخش مثبت و وجدانی بیدار در فضای رسانه ای باشیم و از همکاری و همراهی خبرنگاران و انتقادات سازنده آنها در راه تعالی و پیشرفت  شهرستان کمال بهره مندی را حاصل کنیم.

بهزاد حکمت سرپرست شهرداری آبیبیگلو در این جلسه به مشکلات و سختی های حرفه ی خبرنگاری اشاره و از زحمات آقای نامی در انعکاس اخبار فعالیت ها ، توانمندی ها و همچنین کمبود و کاستی های بخش ویلکیج سپاسگزاری نمود.
نوردرخشان عضو شورای ششم شهر آبی بیگلو  نیز ضمن با اهمیت برشمردن حرفه خبرنگاری و عدم فعالیت منسجم در حوزه خبر و اطلاع رسانی در بخش ویلکیج که ممکن است در مواردی با نفی و نادیده انگاشتن خدمات صورت پذیرفته ، باعث ایجاد روحیه ی ناامیدی در مردم شود ؛ خواستار فعالیت و همکاری بیشتر رسانه های محلی در راستای افزایش امید و شناساندن جایگاه شهر آبی بیگلو در جامعه شد.

در پایان مراسم به رسم یادبود به خبرنگاران لوح سپاس اهدا گردید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات