رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

جلسه شبانه اضطراری ستاد مدیریت کرونا

رخت سیاه بر تن شهرستان نمین

به دستور دادستان محترم با خاطیان و ناقضان دستورالعمل ها چه در بین مردم و چه در بین مسئولان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،ستاد مدیریت کرونای شهرستان نمین به پیشنهاد رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان نمین با هماهنگی فرماندار و حضور اعضای ستاد مدیریت کرونا،جلسه اضطراری و شبانه در فرمانداری شهرستان نمین برگزار گردید.

دکتر حمیدخلق با اشاره به حساسیت موضوع و آمار مبتلایان در دو هفته اخیر گفت: متاسفانه در شهرستان نمین وضع رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها در برخی مناطق رعایت نمیشود و امروز شاهد اوج گیری کرونای سویه دلتا با سرایت بیشتر در شهرستان هستیم.

رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان نمین ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری های ماه محرم و همچنین مصوبات ستاد مدیریت کرونای کشور متاسفانه در این چند روز اخیر هیچ یک از این دستورالعمل ها در برخی شهر و روستاهای شهرستان نمین رعایت نمیشود.

وی با اشاره به ابتلای سویه دلتا در سنین پایین افزود : متاسفانه آنچه که در آمارها اعلام میشود شاید ۵ برابر این آمار هم محتمل تر باشد چه بسا که عده ای نقض قوانین کرده و یا به مراکز درمانی مراجعه نمیکنند.

دکتر حمید خلق نسبت به عزاداری مردم در ایام محرم و شرایط کرونا گفت: طبق مصوبات کشوری تمامی عزاداری ها باید در فضای باز و با رعایت دستورالعمل ها انجام گیرد که برخی با عدم رعایت پروتکل ها سعی بر اختلاف افکنی و بازیچه قرار دادن محرم  و عزاداری ها باشند که باید مراقب باشیم تا دشمنان از این رفتارها سواستفاده نکنند.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان نمین گفت:متاسفانه در شهر نمین و عنبران از لحاظ بیماریابی ضعیف عمل کرده ایم و باید تمامی مسئولان شهری و روستایی تا به صفر رساندن ابتلای کرونا در شهرستان پای کار باشیم.

عاطف ناصری با اشاره به زنده نگه داشتن شور و شعار حسینی در قلوب و یاد مردم افزود،جان مردم و عزاداران برای ما طبق منویات مقام معظم رهبری بسیار مهم است و باید برای عزاداری سالار شهیدان طبق مصوبات اجرایی ستاد مدیریت کرونای کشور عمل کنیم که در غیر اینصورت  آمار مبتلایان بیشتر ازاین نیز خواهد شد.

فرماندار شهرستان نمین ادامه داد:با توجه به تدابیر ویژه ای که از امروز لازم الاجراست، به دستور دادستان محترم با خاطیان و ناقضان دستورالعمل ها چه در بین مردم و چه در بین مسئولان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط

نظرات