رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام کرونا :

پلمپ قهوه خانه ها و اماکن عمومی ناقض پروتکل های بهداشتی در بخش ویلکیج

بخشدار ویلکیج گفت: قهوه خانه ها و اماکن عمومی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند پلمب میشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، نورالدین مرادی با اشاره به روند افزایشی شیوع ویروس کووید۱۹ گفت: این واحد‌های صنفی متخلف در بازدیدهای گروه بهداشتی این شبکه با حکم دادستانی و حضور عوامل پلیس اماکن نیروی انتظامی شهرستان نمین شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

بخشدار ویلکیج تاکید کرد: شهروندان باید با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا و وضعیت قرمز این بیماری در شهر آبی بیگلو و روستاهای همجوار، برای حفظ سلامت خود و بستگان و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ از حضور خود و فرزندان خود در اماکن عمومی به ویژه قلیان سرا‌ها و قهوه خانه ها ممانعت بعمل آورند.

وی افزود: متاسفانه اوج پیک پنجم شیوع ویروس کرونا در حالی است که مردم و خصوصا کادر درمان خسته هستند  و با شروع ایام ماه محرم و حضور مردم و عزاداری در مساجد و مکان های سرپوشیده موجب افزایش مبتلایان میشود.

مرادی ادامه داد: طبق جلسه و صورتجلسه با دهیاران و هیات امناهای مساجد قرار بر این شده است که تمامی مراسمات عزاداری در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهاشتی انجام گیرد و در غیر اینصورت با حکم دادستانی با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

بخشدار ویلکیج با اشاره به برگزاری همه ساله نماز پرشکوه روز عاشورا و مراسم روز تاسوعا در شهر آبی بیگلو اظهار داشت: امسال نیز این مراسم در میدان اصلی شهر و با تمهیدات ویژه و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی مصوب از سوی ستاد مدیریت کرونای شهرستان نمین در فضای باز برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: طی مصوبه اعلامی از سوی ستاد مدیریت کرونای شهرستان نمین هیچ گونه مراسم شبیه خوانی در بخش ویلکیج برگزار نخواهد شد.

مرادی همچنین از عدم صدور برگ تردد در ایام تعطیلی خبر داد و گفت: با توجه به دستورالعمل جدید  هیچ گونه برگه تردد به شهروندان ارایه نمیگردد و خواهشمندیم از حضور در بخشداری جدا خودداری فرمایند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات