رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

  • یکشنبه 24 مرداد 1400 - 19:47
  • کد خبر : 2525
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : کدام نماینده مجلس شهرستان نمین را درمی یابد

شهرستان نمین تنها شهر نمین نیست و شهرهای آبی بیگلو عنبران نیز نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستند

با توجه به افتتاحیه اخیر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر نمین این روزها اخبار و حواشی جدیدی در فضای مجازی رد و بدل میشود و نمایندگان هر دو نماینده مجلس در شهرنمین بر این خبر تاکید دارند که نماینده ما اعتبار  فاضلاب را به نمین تخصیص داده است.

حامیان سید کاظم موسوی که خود نیز در روز افتتاحیه کلنگ را بر زمین زد ادعا دارند که سید کاظم موسوی تمام تلاش ها و نامه نگاری ها را انجام داده و باید به نام وی ثبت کنند و این در حالی است که بعد از افتتاحیه و قرار گرفتن این خبر در رسانه ها و فضای مجازی این بار نوبت حامیان صدیف بدری بودند که با رو کردن نامه های پاراف شده نشان دادند که تمامی این مسیر توسط بدری طی شده و نمین مدیون تلاش های این نماینده میباشد.

در هر دو صورت نمین توانسته بعد از سال ها چشم انتظاری در بخش فاضلاب به مرحله کلنگ زنی برسد، حال فرقی نمیکند کدام نماینده بیشتر از آن یکی تلاش کرده است و سند به نام کدام خواهد بود.

برای پیشرفت و آبادنی شهرستان نمین باید تمامی نماینده ها تلاش کنند و مسئولان نیز باید پیگیر باشند.

کاش همین نمایندگان گوشه چشمی هم به شهر های عنبران و آبی بیگلو داشته باشند،از آبرسانی و سد عنبران که قرار بود تا پایان دولت به سرانجام برسد خبری نشد و دولت به پایان رسید و هنوز آب به عنبران نرسیده است.

در شهر آبی بیگلو جاده دوبانده اردبیل به آبی بیگلو که روزانه شاهد حداقل یک تصادف در آن مسیر هستیم به فراموشی سپرده شده و خود شهر نیز از تمامی امکانات زیرساختی یک شهر محروم است.

شهرستان شدن خود ویلکیج یکی از مطالبه های اصلی مردم منطقه میباشد که هنوز در پیچ و خم وزارتخانه به بن بست خورده است و کسی پیگیر نیست.

با شعارهای دهن پرکن ایام تبلیغات انتخابات جز یک سفر توخالی از هر نماینده چیزی عاید منطقه نشده است و اینجاست که شهرستان نمین خود نیازمند یک نماینده مستقل و یا حداقل یک نماینده منتخب بومی از شهرستان نمین در مجلس هست.

یادداشت : ناصربرزگر

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات