رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین تا یک ماه دیگر تکمیل و به اتمام می رسد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار کرد؛ زیر سازی ۴کیلومتر جاده ورودی به منطقه ویژه اقتصادی با پیگیری و همت اداره کل راه و شهرسازی به اتمام رسیده و تا دو هفته آینده آسفالت ریزی این مسیر نیز به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی نمین دارای ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است افزود: برق رسانی، گاز رسانی، فیبر نوری بطور کامل انجام شده و بحث آب این مجموعه نیز با هماهنگی شرکت آب منطقه ای تامین شده است که جا دارد از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط تقدیر و تشکر شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بعد از سال ها انتظار منطقه ویژه اقتصادی به مرحله بهره برداری رسیده و سازمان مسوول این منطقه  شرکت سرمایه گذاری گروه شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثار گران است و کارهای زیربنایی خوبی را انجام داده است.

او اضافه کرد: همزمان با اتمام آسفالت ورودی منطقه ویژه اقتصادی، آسفالت ریزی داخل محدوده آغاز می شود و برق رسانی، گاز رسانی و فیبر نوری در فاز اول داخل محدوده نیز تکمیل شده است.

بهنام جو اظهار کرد: کارخانه کریستال در این منطقه قرار بود طی مراسمی در هفته دولت افتتاح شود و به دلیل محدودیت کرونایی یک ماه به تعویق افتاد و همزمان با افتتاح این پروژه که اولین کارخانه در منطقه است معابر و محدوه داخلی متطقه نیز آسفالت و زیرساخت های لازم بطور کامل آماده می شوند.

این مسوول تصریح کرد: در فاز اول کارخانه کریستال نزدیک ۲۵۰ نفر صاحب شغل می شوند و در فاز بعدی نیز بیش از ۳۵۰نفر شاغل می شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اقدام به موقع برای انجام زیرساخت ها سبب شد هزینه کمتری نسبت به قیمت روز در این مجموعه صرف شود گفت: تا به امروز ۵۰ میلیارد تومان هزینه دفتری برای زیرساخت ها انجام شده که با احتساب قیمت روز بیش از ۱۰۰میلیارد تومان هزینه برآورد می شود که با پیگیری های مستمر منطقه ویژه اقتصادی نمین امروز شکل گرفته است.

اکبر بهنام جو بیان کرد: استارت ایجاد اشتغال با سرمایه گذاری خوب در منطقه زده شده که امیدواریم با تداوم جذب سرمایه گذار شاهد توسعه و رونق اقتصادی و صنعتی در این منطقه باشیم.

وی افزود: بئس و امکانات اولیه در این مجموعه وجود نداشته و با امکانات حاصل شده و زیرساخت های موجود سرمایه گذاران خوبی وارد منطقه خواهند شد و شاهد رونق اقتصادی خوب و اشتغال پایدار در محل منطقه ویژه اقتصادی نمین خواهیم بود.

در این بازدید قلندری معاون عمرانی استاندار، شایقی رییس مدیریت برنامه ریزی، عاطف ناصری فرماندار نمین و احمدی نماینده گروه شاهد استاندار اردبیل را همراهی کردند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات