رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

ناصری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل

بهره برداری از مجتمع فرهنگیان شهرستان نمین در هفته دولت

 مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با حضور در شهرستان نمین، از مرکز آموزشی، رفاهی، خدماتی و درمانی فرهنگیان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومخی آموزش و پرورش شهرستان نمین، احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مرکز،از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و فعالیت های مرکز آموزشی، رفاهی، خدماتی و درمانی فرهنگیان این شهرستان قرار گرفت.

او ابراز امیدواری کرد در چند روز آینده شاهد بهره برداری رسمی و افتتاح این مجموعه عظیم که در راستای ارتقاء سطح منزلت و شأن معلمان و به منظور ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان عزیز ایجاد شده است، باشیم.

در ادامه انوش جعفری خانقاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین هم طی گزارشی از اقدامات صورت گرفته از پایان یافتن کار این مرکز خبر داد.

انوش جعفری خانقاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از پایان یافتن کار این مرکز خبر داد و گفت: بی شک این مجموعه با عنایت ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان و در راستای سیاست های وی و وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است که در نوع خود بی نظیر و یک یادگار و هدیه ارزشمند فاخر برای فرهنگیان خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات