رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از تکمیل فاز اول طرح آبرسانی شهرهای نمین و عنبران این استان خبر داد و گفت: این طرح‌ بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای استان اردبیل،عباس جنگی مرنی روز سه‌شنبه  در بازدید از روند عملیات اجرای طرح آبرسانی شرب به شهرهای نمین و عنبران و روستاهای هدف افزود: با توجه به اتمام خط انتقال از چاه‌های روستای گللو تا ورودی شهر عنبران، هفته بعد خط لوله انتقال این طرح، به عنوان فاز اول آبرسانی نمین و عنبران با حضور مسئولان استان افتتاح و به مدار بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی،  با بهره‌برداری از این خط لوله انتقال آب آشامیدنی، دبی آب ورودی به مخازن نمین در فاز اول حدود ۲۵ الی ۳۰ لیتر در ثانیه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل آب منطقه ای اردبیل بیان کرد: طرح آبرسانی نمین و عنبران شامل ۲ ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۶۷ لیتر در ثانیه در روستای گللو و ۷۰ لیتر درثانیه در سه راهی عنبران و ۲۵ کیلومتر خط انتقال از روستای گللو تا مخازن انتهای شهر عنبران و اجرای مخازن ۲۹۰۰ متر مکعبی می‌باشد که شامل مخزن ۵۰۰ متر مکعب در روستای گللو، مخزن  ۴۰۰ متر مکعب و  ۲هزار متر مکعبی در سه راهی عنبران است.

جنگی مرنی اظهار کرد: تمام تلاش شرکت آب منطقه ای استان اردبیل این است که با ادامه تخصیص اعتبار مالی مناسب از جمله دریافت اعتبار مالی بیشتر از طرح ملی شهرهای دارای تنش آبی و تخصیص اعتبار مالی مورد نیاز از اعتبارات استانی  بتوان بخشهای متعدد طرح آبرسانی نمین و عنبران از جمله ایستگاه پمپاژ در روستای گللو و مخزن   ۲هزار  متر مکعبی در سه راهی عنبران را اجرا و تکمیل کرد .

حسن کروبیان نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این طرح گفت: طرح آبرسانی نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهرهای نمین و عنبران وپنج  روستای مجتمع وحدت( روستاهای گلشن، جید، میناباد، میرزانق و عنبران علیا) با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق ۱۴۲۵ به طول ۲۵کیلومتر با رعایت دستور العمل های بهداشتی در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات