رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

  • سه شنبه 9 شهریور 1400 - 10:03
  • کد خبر : 2576
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : معلم جایگزین ندارد
فرماندار شهرستان نمین:

معلم جایگزین ندارد

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین در بستر کانال شاد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین با بیان اینکه معلم جایگزین ندارد از تمهید مقدمات ، برنامه ریزی و اهتمام جهت بازگشایی مدارس به صورت حضوری سخن راند.

عاطف ناصری افزود : اقدامات و فعالیت های آموزش و پرورش قابل تحسین بوده و ملاحظه پیشرفت و رشد در همه عرصه ها غرورآفرین بوده و نشان از تلاش خستگی ناپذیر مجموعه صف و ستاد است.

فرماندار شهرستان نمین به موضوع اردوگاه فرهنگی و تربیتی بعثت نمین نیز اشاره و تمدید قرارداد به منظور استفاده دانش آموزان به خصوص جهت غنی سازی اوقات فراغت در پساکرونا تاکید کرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین با بیان اینکه سی و یک برنامه برای اولین بار به صورت ابتکاری در چهارسال اخیر در شهرستان به مرحله اجرا درآمده است از کسب رتبه اول در زمینه پروژه مهر در مرحله اول در سطح استان خبر داد.

انوش جعفری خانقاه گفت : هدف اصلی پروژه مهر آمادگی کامل جهت بازگشایی مطلوب و با نشاط مدارس می باشد که هم اکنون اقدامات و پیش بینی های لازم صورت گرفته است بطوریکه مدارس منطقه برای پذیرش و استقبال از دانش آموزان عزیز و همکاران گرامی آماده می باشد.

مدیر اداره به ضرورت تمدید قرارداد اردوگاه فرهنگی و تربیتی نیز اشاره و با بیان اینکه به جهت کرونا در دو سال اخیر عملاً از این فضا استفاده نشده است ، خواستار همکاری منابع طبیعی در جهت تمدید قرارداد شد.

لازم به ذکر است مقرر شد جلسه آینده شورای آموزش و پرورش با محوریت بازگشایی مدارس در فضای باز برگزار شود.

گفتنی است این جلسه به جهت وجود بیماری کرونا در فضای مجازی و در بستر کانال شاد برگزار گردید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات