رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران نمین یادواره شهدای والامقام دولت با محوریت شهیدان رجایی در محوطه گلزار شهدای گمنام شهر آبی بیگلو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از  ایثار ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین طی سخنانی همراهی با شهدا و پراکندن یاد و خاطره شهدا در فضای فکری جامعه را ضامن سلامت و امنیت کشور دانست.
حجت الاسلام اکبرزاده روحیه ولایتمداری را از خصوصیات بارز شهدا ذکر کرد و گفت : اقتدار و استقلال ایران به برکت خون پاک شهدا به دست آمده است.شهدای گرانقدر ایران اسلامی همواره در وصیت نامه های خود بر لزوم ولایت مداری مردم تأکید ویژه ای داشتند.
وی افزود: ولایت پذیری آحاد مردم بزرگترین خواسته شهدا می باشد و عمل به وصیت شهدا اصلی ترین راه تحقق خواسته های آنان بوده و این امر نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل تهدیدات متعدد بیمه می کند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای تکریم و ارج نهادن به مقام والای والدین شهدا، فرماندار و بخشدار بخش ویلکیج به همراه رئیس بنیاد شهرستان نمین از خانواده شهید گرانقدر « قربانعلی پور اروج » در شهر آبی بیگلو و خانواده شهید « نادر دادخواه » در روستای نیارق دیدار کردند .

فرماندار نمین در این دیدار با قدردانی از ایثار خانواده های شهدا گفت : خانواده معزز شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان الگو گرفت.

وی با بیان اینکه کسانی که برای دفاع از تمامیت ارضی خود فرزند خود را تقدیم می کنند تعلق خاطر خود به کشور، نظام و انقلاب را ثابت کرده اند افزود : تکریم از خانواده شهدا کمترین وظیفه مدیران و آحاد جامعه است.
همچنین رئیس اداره بنیاد نمین در این دیدار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند.
در این دیدارها ضمن دلجویی و تجلیل و تکریم خانواده ها پس از استماع مسائل و مشکلات آنان با تشریک مساعی جهت حل آنها قول مساعد داده شد.
اجرای مداحی، بخش پایانی برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات