رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

طی بازدید میدانی مدیر ستاد اقامه نماز استان:

وضعیت نامناسب نمازخانه بین راهی اردبیل آستارا

عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه به همراه فرمانده سپاه و مسوولین پایگاه روستاهای همجوار از نماز خانه بین راهی جنب تونل اردبیل- آستارا بازدید به عمل آورد و سپس با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان نمین به همراه فرمانده سپاه این شهرستان و مسوولین پایگاه های روستا های همجوار و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نمین در خصوص این نمازخانه جلسه ای تشکیل داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی روابط ستاد اقامه نماز استان اردبیل، در این بازدید مدیر ستاد این استان گفت: این نماز خانه ها هم از نظر ظاهری و فیزیکی ساختمان و هم از نظر نظافت داخل نمازخانه و سرویس های بهداشتی اصلا مناسب نیست و متولی خاصی ندارد پس شایسته است هر چه سریعتر تمهیدات و برنامه ریزی لازم در خصوص نگهداری و نظافت آن به کارگرفته شود.

عبدی در این بازدید ضمن تاکید بر نگهداری ونظافت تمام نمازخانه های بین راهی استان گفت: وضعیت بیشتر نمازخانه های بین راهی استان از هر جهت مناسب بوده و قابل استفاده برای نمازگزاران می باشد و نمازخانه هایی که مناسب نباشند طی مکاتبه ایی با متولی آن ها در استان از آنان خواسته می شود اقدامات لازم در خصوص رفع موانع و نواقصات هرچه سریع تر انجام گیرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این نماز خانه در یک موقعیت توریستی و گردشگری قرار دارد و همه روزه مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور در سال های قبلی جهت اقامه نماز خود مراجعه می کردند و در شرایط فعلی نیز نمازگزاران در این نماز خانه نماز خود را اقامه می کنند؛ باید وضعیت این نماز خانه از هر نظر مناسب و قابل استفاده برای مسافران و گردشگران باشد. لذا لازم است مسوولین استان و شهرستان تابعه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای تعیین متولی جهت نگهداری و نظافت این نماز خانه به کار گیرند تا با انتخاب یک متولی شاهد رونق هرچه بیشتر این نمازخانه و حضور نماز گزاران در این مکان باشیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در این بازدید گفت: مقرر گردید در آینده نزدیک جلسه شورای اقامه نماز شهرستان نمین در این خصوص تشکیل یابد تا مسوولیت نگهداری و نظافت این نماز خانه به  نهاد مقدس بسیج سپاه شهرستان نمین واگذار شود.

فرمانده سپاه شهرستان نمین نیز ضمن انتقاد از وضعیت این نمازخانه آمادگی خود را برای نگهداری و حفظ این نمازخانه و سرویس های بهداشتی آن اعلام آمادگی کرد.

پایان خبر/

اخبار مرتبط

نظرات