رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

عنبران دست خالی از شعارهای پوچ

مدیریت درشهر عنبران فلج شده است

 شهر ملی گلیم با مردمانی خونگرم و انقلابی همیشه و همه جا پای انقلاب خود بوده اند و با کمترین توقعات سوخته اند و ساخته اند ولی متاسفانه برخی مسئولان در حق این مردم جفا کرده اند و میکنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج بعد از گذشت چندین سال وعده و وعید در دولت یازدهم و دوازدهم و مسئولان استانی و شهرستانی در جهت توسعه شبکه آبرسانی به شهر عنبران و روستاهای تابعه متاسفانه دولت به پایان رسید و وعده های نمایندگان و مسؤلان تا الان و آخر شهریور ۱۴۰۰ چیزی جز شعار برای مردم منطقه نبوده است و این مهم برای اهالی منطقه هنوز میسر نشده و بلاشک شاید در هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.
البته به نظر میرسد سد عنبران و فقط مجتمع آبرسانی در نقطه شروع در روستای گللو در یکی دوروز آینده افتتاح شود تا عریضه برای شوآف برخی ادارات و مسئولان و نمایندگان خالی نباشد.
از این مشکل حاد انسانی منطقه بگذریم به شهر بدون شهرداری می رسیم که نزدیک به دوماه است بدون شهردار شهر به حالت کما رفته است.
تمامی درختان و فضای سبز خشک و از بین رفته،تمامی رودخانه ها و جوی ها پر از فاضلاب و آشغال شده، و نعش مرده پروژه آبرسانی در خیابان امام دقیقا جلوی ساختمان بخشداری زمین خورده و هیچ حرکتی در آن صورت نمیگیرد و درست ۵ ماه هست که بلاتکلیف رایزنی ها و جذب اعتبار اداره آب منطقه ای و کند و کاو شهرداری است.
احمدی شهردار آخر دوره پنجم شورا توانسته بود حداقل تکانی به خدمات شهری بدهد که متاسفانه با بعضی سیاسی کاری ها و همچنین عدم همراهی خود وی با افکار عمومی و شورای ششم عنبران تمامی پروژه ها در زمین ماند و شهردار منتخب شورای ششم نیز بدلایلی نتوانست در ساختمان شهرداری حضور یابد و همچنان با سرپرستی اداره میشود که نه تنها خود، بلکه تمامی اعضای شورای شهر هم عنبران را به حال خود رها کرده اند.
شهر ملی گلیم با مردمانی خونگرم و انقلابی همیشه و همه جا پای انقلاب خود بوده اند و با کمترین توقعات سوخته اند و ساخته اند ولی متاسفانه برخی مسئولان در حق این مردم جفا کرده اند و میکنند.
چگونه است که برای شهر ملی گلیم بعنوان نگین گردشگری استان با این همه پتانسیل صنایع دستی هیچ اقدامی صورت نمیگیرد و بخشدار و سایر مسئولان فقط به ساعت ۲ اداری خود فکر میکنند که جمع کنند و بروند
مگر میشود در چنین شهری آمار بیکاری بالا،آمار کارگری بالا،آمار معیشت ضعیف رتبه اول در شهرستان و غیره و غیره و کلی مسائل و مشکلات که نگفتن بهتر از گفتن است…
بعد از کلی دوندگی و مطالبه گری حال یک المان بتنی چند صد هزارتومنی که البته اگر میلیونی قلمداد نشود که بدون هیچ هویت خاصی در ورودی عنبران نصب میشود،آیا لیاقت عنبران این است؟
هفته دولت گذشت دریغ از یک افتتاح صوری،دریغ از یک بهره برداری
کاش مسئولان به اندازه همان حقوقی که از بیت المال میگیرند کمی به فکر مردم باشند.
از این بی مسئولیتی برخی و سیاسی کاری عده ای فقط اهالی شریف عنبران در این سالها ضرر دیده اند و عنبران به اندازه یک قرن پسرفت داشته است.
مردم عنبران تا کی باید تاوان عملکرد ضعیف مسئولان گماشته شده برای استراحت و مدیران ناکارآمد را بدهند؟
کاش استاندار محترم و نمایندگان بیشتر از سر دلسوزی و توسعه شهر ملی گلیم مسئولانی را در سمت های مهم شهر بگمارند که حداقل روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد تا بتواند برای مردم خالصانه خدمت کند.

یادداشت ناصربرزگر

اخبار مرتبط

نظرات