رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نمین:

آمادگی کلیه مدارس برای شروع سال تحصیلی موفق و موثر

زنگ مانور بازگشایی در مدارس شهرستان نمین در آستانه مهرماه طنین انداز شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین با حضور در مراسم مانور بازگشایی مدارس در دبستان شهید جلالی روستای مرنی ،از آمادگی کلیه مدارس برای شروع سال تحصیلی موفق و موثر در شهرستان نمین خبر داد.

انوش جعفری  خانقاه افزود: مدارس با حضور دانش آموزان و معلمان معنا پیدا می کند  و بدون شک این عزیزان گلهای باغ علم و ادب هستند که با تلاش  و همت خویش در عرصه تعلیم و تربیت نوید بخش آینده روشن و درخشان برای نظام اسلامی می باشند .

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نمین، بازگشایی  مدارس به صورت حضوری را منوط به ابلاغ تصمیم ستاد کرونا دانست که براساس  نظر آن ها و  طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش اقدام خواهد شد که البته در این زمینه حفظ سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و معلمان اولویت اول برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان است .

در این مراسم دانش آموزان  با عبور از دروازه قرآن به طور نمادین با رعایت  موازین بهداشتی در کلاسهای درس  حاضر و با همراهی اولیا و معلمان یک روز به یاد ماندنی را خلق نمودند.

گفتنی است  اکیپ اداری نیز با حضور در کلیه مدارس شهرستان زنگ مانور بازگشایی را طنین انداز نمودند و از نزدیک روند آمادگی مدارس را مورد ارزشیابی قرار دادند

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات