رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

به مناسبت درگذشت آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران:

پیام تسلیت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با انتشار پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج ،مرتضی بالار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با انتشار پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
«انالله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران یکی از مفاخر و عالمان دینی منطقه ویلکیج و شهرستان نمین موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

آیت الله موسوی ، تقوا و پرهیزگاری و تعلیم و تربیت را در حوزه زندگی جمع کرده بود و عمر با برکت خود را در راه تعلیم و تدریس و تالیف و تربیت فضلا سپری نموده بود

آن دانشمند گرانمایه که از محضر استادان بزرگ حوزه‌های علمیه قم و نجف اشرف – بویژه امام راحل عظیم الشأن – استفاده کرده بود، خود نیز سالیان متمادی در تربیت و تهذیب شاگردان تلاش کرد.

با تقدیر فراوان از زحمات آن فقید سعید مصیبت وارده را به حوزه های علمیه، بیت گرامی و دیگر بستگان و علاقمندان و مریدان  ایشان تسلیت عرض نموده  و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

مرتضی بالار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین

پایان خبر

 

اخبار مرتبط

نظرات