رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

اوقات شرعی

ایت الله موسوی ننه کران در عمر فعالیت خود به مباحث دینی و علمی زیادی چرداخته بود و توانسته بود در عرصه سیاسی کشور نیز تاثیرگذار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج فرماندار نمین درگذشت عالم ربانی و فخر شهرستان نمین آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران را تسلیت گفت.
وی با اشاره به فعالیت های دینی و علمی ایشان افزود: ایت الله موسوی ننه کران در عمر فعالیت خود به مباحث دینی و علمی زیادی چرداخته بود و توانسته بود در عرصه سیاسی کشور نیز تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: عالم ربانی آیت الله موسوی ننه کران در عرصه سیاست نمایندگی مردم اردبیل را در سه دوره از مجلس شورای اسلامی به دوران اول، سوم و پنجم بر عهده داشته است.
عاطف ناصری تاکید کرد: یکی از بانیان استان شدن اردبیل آیت الله موسوی ننه کران بودند و از جمله شاخص ترین فعالیت برای استان میتوان پروژه فرودگاه اردبیل را در پرونده اجرایی وی دانست.
فرماندار نمین طی پیامی ضایعه درگذشت آیت الله موسوی ننه کران را تسلیت گفت:
متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خبر ارتحال آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ائمه اطهار علیهم السلام و خدمت به اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمودند، و به حق از خدمتگزارانی صادق دین و مذهب بودند.
اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به بستگان محترمشان، مردم شریف استان اردبیل و شهرستان نمین تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم.
عاطف ناصری
فرماندار شهرستان نمین
پایان خبر/

اخبار مرتبط

نظرات