رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

با حضور استاندار اردبیل؛

زنگ مدرسه در روستای نوجه ده نمین نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در مدارس استان با حضور استاندار اردبیل بصورت نمادین در مدرسه توحید روستای نوجه ده نمین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیویلکیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در این آیین گفت: مدرسه دومین خانه دانش آموزان است؛ مسیر زندگی این نو شکوفه ها در مدارس تعیین می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی را در مدارس بهتر از خانه یاد می گیرند افزود؛ مولفه دیگری در مدارس و مراکز علمی اضافه شده است که آن هم مهارت های مقابله با ویروس کروناست و دانش آموزان باید از آغاز سال تحصیلی این مولفه ها را در اولویت قرار دهند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: فرزندان و آینده سازان این مملکت نحوه احترام به بزرگترها، مشارکت در کارهای عام المنفعه و عمومی، مشورت، کارها و مطالعات گروهی، ایثار و … را در مدرسه یاد می گیرند و در جامعه بکار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت و ایثار در کتب درسی به خوبی بیان شده است گفت: شهید مرحمت بالازاده آن بسیجی نوجوان از مدرسه خط مقدم رفته و شربت شهادت نوشیده است که باید در مورد هشت سال دفاع مقدس، معلمان دلسوز، دانش آموزان را بیشتر توجیه و آشنا کنند.

بهنام جو دلیل انتخاب روستای نوجه ده به عنوان محل نواخته شدن زنگ مدارس را، زادگاه محمدرضا حسین زاده، رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور بر شمرد و گفت: دانش اموزان باید بدانند اگر خوب تلاش کنند و به اهداف و آرزوهایشان فکر کنند می توانند به مقام و جایگاه بزرگی دست یابند.

این مسوول با بیان اینکه حسین زاده ها می توانند الگوی خوبی برای دانش آموزان این روستا و سایر روستاها باشند افزود: حسین زاده فرزند این روستا در پیشرفت استان به ویژه انجام فاینانس برای راه آهن اردبیل_میانه ، سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات مختلف در شهرک های صنعتی باعث شد که این پروژه ها به وضعیت بهتری برسند که برای آسایش و اشتغال زایی در استان نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روستای نوجه ده باید الگوی تمام عیار در همه زمینه ها برای سایر روستاها باشند بیان کرد: طرح های خوبی برای توسعه و پیشرفت این روستا با رعایت تمام شاخص ها در دست اجراست و با رعایت جوانب حتی قابلیت تبدیل به شهرشدن را دارد.

بهنام جو در پایان با اعضای شورای اسلامی روستای نوجه ده دیدار و در جریان آخرین وضعیت مشکلات و مسایل روستای نوجه ده قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات