رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

با حضور وزیر کشور در استان اردبیل:

آغاز مدیریت سید حامد عاملی در قامت استاندار اردبیل

با حضور وزیر کشور،سید حامد عاملی به عنوان دهمین استاندار اردبیل با حضور سردار احمد وحیدی، وزیر کشور معارفه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از خبرگزاری های استان اردبیل سید حامد عاملی در آیین معارفه استاندار اظهار کرد: با توجه به وضعیت و جایگاه استان اردبیل از لحاظ اقتصادی ما باید سالانه حدود ۹ هزار میلیارد سرمایه برای استان اردبیل جذب کنیم تا بتوانیم جایگاه خود را در کشور ارتقا داده و فاصله خود را بین شاخص‌های اقتصادی با متوسط کشوری کاهش دهیم.

وی افزود: در حوزه زیرساخت‌های استان اردبیل شاخص‌های این استان نصف متوسط کشوری بوده و اقدامات بزرگی را می‌طلبد و این امر نیازمند همراهی و همکاری تمامی مسؤولان استانی است.

استاندار اردبیل بیان کرد: اختلاف در استان هیچ ثمره‌ای برای مردم و توسعه اقتصادی استان اردبیل نخواهد داشت و لذا باید با همدلی و وحدت و تعامل در راستای توسعه استان اردبیل قدم برداریم. اعتماد و لطف مردم به مسؤولان سرمایه بسیار عظیمی است و ما باید از این ظرفیت در جهت اعتلای استان و رفع مشکلات مردمی نهایت استفاده را کنیم

عاملی تشریح کرد: تمامی مسؤولان باید با همراهی، وحدت، اخلاق‌مداری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری خدمتی انجام دهیم که سبب تولید عزت و ثروت برای مردم شده و شرایط مناسبی برای زندگی مردم فراهم شود.

وی گفت: مسؤولیتی سنگین بر دوش من گذاشته شده و تلاش خواهیم کرد تا کارهای بسیار بزرگی که برای توسعه استان اردبیل انجام یافته تداوم یابد و در کنار تکمیل پروژه‌های در حال جریان اقدامات موثر دیگری نیز در راستای توسعه استان اردبیل انجام دهیم.

سید حامد عاملی از جوانان متعهد و انقلابی استان اردبیل و متولد ۱۳۵۶، دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران و نیز کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی اصفهان است.

پایان خبر/

اخبار مرتبط

نظرات