رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

به مناسبت بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی:

مسابقه تیراندازی با کمان در شهر آبی بیگلو برگزار شد

در حاشیه این مسابقه از برخی کارکنان آتش نشانی شهرداری آبی بیگلو به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی توسط سرپرست شهرداری و اعضای شورا تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل مسابقه استانی تیراندازی با کمان به مناسبت بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آبی بیگلو در ورزشگاه شهدای این شهر برگزار شد.

بهنام کمالی رئیس هیات تیر اندازی با کمان استان اردبیل گفت : این مسابقه با حضور کماندارانی از اردبیل، پارس آباد و نمین در رشته ریکرو و در دو گروه حرفه ای و مبتدی در مسافت ۱۸ متر داخل سالن با میزبانی شهر آبی بیگلو انجام شد.

کمالی افزود : حمید افخمی از اردبیل، آروین جعفرزاده و محمدباقر جعفرزاده از پارس آباد به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم در گروه حرفه ای و امیر حسین محمدی از پارس آباد، پرهام کریمی و پینار غنی زاده از اردبیل به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم در گروه مبتدی را کسب کردند.

اهدای جوایز مسابقه با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری، معاون فرماندار شهرستان نمین، رییس ورزش و جوانان این شهرستان، بخشدار ویلکیج، شهردار و اعضای شورای شهر آبی بیگلو و جمعی دیگر از مسئولان محلی انجام شد.

پایان خبر/

اخبار مرتبط

نظرات