رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین:

پیش بینی تولید ۱۲۵۰۰ تن گوشت مرغ در شهرستان نمین

تولید گوشت سفید این شهرستان از ۱۰۰۰۰ تن در سال ۱۳۹۸ به بیش از ۱۲۰۰۰ تن در سال ۱۳۹۹ ارتقاء یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از خبرگزاری ایانا ، شهرام محسنی با اعلام این خبرافزود: در سال  ۱۳۹۹ با همت اداره امور دام مدیریت جهاد کشاورزی نمین و تلاش شبانه روزی کارشناسان و تولید کنندگان واحدهای مرغداری و تولیدی گوشت سفید و افزایش تعداد جوجه ریزی ها در شهرستان نمین به بیش از۶ میلیون قطعه در سال، تولید گوشت سفید این شهرستان از ۱۰۰۰۰ تن در سال ۱۳۹۸ به بیش از ۱۲۰۰۰ تن در سال ۱۳۹۹ ارتقاء یافت.

مدیر جهاد کشاورزی نمین افزود: با توجه به سرانه مصرف گوشت سفید در کشور که به طورمتوسط ۲۸ کیلوگرم در سال می باشد از این تولید ۲۰۰۰ تن در شهرستان نمین مصرف و بیش از ۱۰۰۰۰ تن به مرکز استان و شهرستانهای دیگر استان ارسال و صادر شده است.

محسنی افزود: شهرستان نمین بعد از شهرستان اردبیل و مشگین شهر ، رتبه سوم تولید گوشت سفید استان را دارا  می باشد که با ۷۶  واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۱۶۲۰۰۰۰ قطعه در یک دوره قطب تولید گوشت سفید در استان است.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به جوجه ریزی های ماههای اخیر که به طورمتوسط ماهانه بیش از۵۰۰۰۰۰ قطعه می باشد پیش بینی می گردد در سال ۱۴۰۰ نیز بیش از ۱۲۵۰۰ تن گوشت سفید در این شهرستان تولید گردد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات