رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نمین در پیامی از مردم شهرستان نمین برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، عاطف ناصری، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نمین در پیامی از مردم شهرستان نمین برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. در متن این پیام آمده است:

امروزه  یکی از مهم‌ترین وسایل و ابزارهای سوق دادن جامعه به سمت تعالی و پیشرفت، ترغیب شهروندان آن اجتماع به سمت مطالعه و کتابخوانی است؛ به‌طور قطع هر اقدامی در راستای افزایش سطح سرانه مطالعه در هر قالبی چه به صورت جشنواره، نمایشگاه، مسابقه کتاب خوانی بی‌تأثیر نخواهد بود؛ اما آنچه بیش از همه اقدامات حائز اهمیت و اولویت است، اجتماعی کردن مطالعه در جامعه است و این بدان معنا است که افراد جامعه طعم شیرین مطالعه را احساس کرده و کتاب از کتابخانه و یا کتاب‌فروشی به عرصه زندگی اجتماعی وخانوادگی آنان وارد شده باشد.

این جشنواره زمینه گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی را فراهم و ما را با سیره پاک ائمه معصومین (علیهم‌السلام) به‌ویژه حضرت امام رضا( سلام‌الله علیها) آشنا می سازد.

امسال نیز مثل سال گذشته، شیوع ویروس منحوس کرونا شرایطی را به وجود آورده تا مردم با ماندن در خانه های خود به همراه خانواده اقدام به مطالعه و کتاب خوانی کنند. لذا از همه عزیزان به ویژه اهالی با فرهنگ، و نوجوانان و جوانان شهرستان نمین  دعوت می کنم در این جشنواره کتابخوانی که مزیّن به نام امام رضا علیه السلام است، شرکت کنند.

عاطف ناصری

فرماندار شهرستان نمین

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات