رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیلدر آیین تودیع و معارفه دادستان جدید شهرستان نمین:

استفاده از فن آوری های نوین در ارایه خدمات الکترونیکی به مردم از اولویت های مهم دستگاه قضایی است

در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های عظیم اکبری دادستان سابق شهرستان نمین جواد پروانه به عنوان دادستان جدید شهرستان نمین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل، کمرنگ شدن اخلاقیات و دور شدن از آموزه های دینی و تعالیم اسلامی را موجب افزایش ناهنجارها و مشکلات ذکر کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت نهادهای فرهنگی و رسانه ملی برای تقویت و ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی در جامعه تلاش کرد.

وی در ادامه با اشاره به منابع غنی طبیعی منطقه نمین، توریستی و گردشگری بودن این مناطق بر لزوم استفاده بیش از پیش از ظرفیت تمامی نهادها و دستگاه ها در مقابله و پیشگیری از هرگونه تخریب، تصرف و تعرض تأکید نموده و تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز در حمایت از اقدامات قانونی این دستگاه ها تمام توان خود را بکار می گیرد و با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد می کند.

رئیس کل دادگستری قانون مداری، کاهش جمعیت کیفری زندان ها، استفاده بیش از پیش از فن آوری های نوین در ارایه خدمات الکترونیکی به مردم، مقوله پیشگیری از وقوع جرم و دفاع از حقوق عامه را از دیگر اولویت های مهم دستگاه قضایی بر شمرد که به صورت مدون و قاطعانه در راستای تحقق آن همه مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان جهادگونه تلاش می کنند.

انتهای پیام/

عکس: ساسان رحمتی

 

اخبار مرتبط

نظرات