رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

اوقات شرعی

فرماندار شهرستان نمین، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با ثابت قدم ماندن در راه و منش شهدا میسر خواهد شد و همه ما بایستی قدردان شهدا و خانواده آن‌ها باشیم.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نمین از خانواده شهید والامقام « محمد بنیادی » در شهر نمین و خانواده شهید گرانقدر « کاظم سیفی » در روستای علی بلاغی دیدار کردند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، عاطف ناصری، ۱۹ مهرماه، در دیدار با خانواده شهدای نمین، اظهار داشت: دستاوردهای نیروی انتظامی در مقابله با بحران‌ها و جلوگیری از هرگونه ناامنی و دادن شهدای زیاد حائز اهمیت بوده و بایستی قدردان تلاش‌های این کارکنان زحمت‌کش باشیم.

وی با اشاره به این که خانواده‌های شهدا برای ما جزو سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند، بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با ثابت قدم ماندن در راه و منش شهدا میسر خواهد شد و همه ما بایستی قدردان شهدا و خانواده آن‌ها باشیم.

فرماندار شهرستان نمین، ادامه داد: همه ما امروز وظیفه داریم مسیر ارزشمند جهاد فی سبیل‌الله و حرکت در طریق ارزش‌های اسلامی و انقلابی را تا برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر گیتی با قوت ادامه دهیم.

ناصری فرماندار شهرستان نمین با اشاره به دستاوردهای نیروی انتظامی درمقابله با بحرانها و جلوگیری از هرگونه نا امنی و دادن شهدای زیاد گفت : خانواده شهدا سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی می باشند.

وی اظهار کرد: شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، ایثارگری و از خود گذشتگی کردند که با دفاع همه‌جانبه، دشمن را از منطقه دور کرده و با نقش‌آفرینی در جبهه حق علیه باطل پیروزی و ظفر را به آیندگان ارمغان آوردند.

قاسم شاکر رییس اداره بنیاد نمین نیز عنوان کرد : فرهنگ ایثار و شهادت با ثابت قدم ماندن در راه و منش شهدا میسر خواهد شد و همه ما باید قدردان شهدا و خانواده شهدا باشیم.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات