رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

در راستای کمک های مومنانه در سطح شهرستان نمین:

۳ هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی در مناطق محروم توزیع شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین از اجرای ۱۵۰ برنامه فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ترویج کمک‌های مومنانه ۳ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم نمین توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نمین،حجت‌الاسلام شامل رحیم‌پور با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی شهرستان نمین در دهه آخر صفر، از برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای گرامی داشت ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های فرهنگی و دینی در مناطق شهری و روستایی نمین برگزار می‌شود که در دهه آخر صفر نیز ۱۵۰ برنامه با همکاری هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی و قرآنی برگزار شد.

وی از برگزاری ۶۰ روضه خانگی بانوان در نمین خبر داد و گفت: هیئت‌های مذهبی بانوان با برپایی روضه‌های خانگی سنت دیرینه روضه خوانی در سوگ اباعبدالله الحسین را احیا کرده و عزای دهه آخر صفر را اقامه کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین از اعزام ۲۰ مبلغ و مبلغه به مجالس سخنرانی اشاره کرد و گفت: اجرای ۴۰ جلسه سخنرانی، برگزاری ۲۰ مراسم قرائت زیارت از بعید پیامبر (ص)، ۲۰ مراسم عزاداری خیابانی و ۱۰ محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های عزاداری در دهه آخر صفر در مناطق شهری و روستایی نمین بود.

حجت‌الاسلام رحیم‌پور از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه در مناطق محروم نمین خبر داد و گفت: با برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای ۴ مرحله کمک مومنانه با مشارکت هیئت‌های مذهبی و خیرین و مردم نوع دوست شهرستان نمین، ۳ هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی در مناطق محروم بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات