رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

تجلیل از قهرمانان ملی و حمایت از آنها یکی از اولویت های اساسی مجموعه فرهنگی شهرداری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج ، بمناسبت هفته تربیت بدنی و در آیینی به منظور ارج نهادن به قهرمانان ملی شهر آبی بیگلو با مصوبه شورای شهر و پیشنهاد سرپرست شهرداری خیابان ورزش به نام قهرمان ملی ووشو جهان یوسف صبری و خیابان شریعتی به نام قهرمان جهان رضا عظیمی نامگذاری شد.

بهزاد حکمت سرپرست شهرداری آبی بیگلو عنوان داشت: تجلیل از قهرمانان ملی و حمایت از آنها یکی از اولویت های اساسی مجموعه فرهنگی شهرداری است.

وی گفت :  با اینکه ظرفیت های لازم برای شهری مثل آبی بیگلو با این پتانسیل از قهرمان پروری از لحاظ سرانه ورزشی و کمبود اعتبارات محدود هست ولی باید تمام تلاشمان را بکنیم تا با ارج نهادن و تقدیر ازاین قهرمانان، الگویی برای جوانان آینده این منطقه باشند.

حکمت اضافه کرد: این قهرمانان افتخارات و مدال‌های رنگارنگ و با ارزشی را در میادین مختلف جهان برای کشورمان کسب کرده اند و پرچم کشورمان را بارها در جهان به اهتزار درآورده اند از این رو نامگذاری یکی از خیابان‌های این شهر به نام این قهرمانان ملی کمترین خدمتی است که می‌توان به پاس قدردانی از زحمات آنها انجام داد.

او ادامه داد: هزینه کردن در ساخت و ساز‌های اماکن ورزشی یک کار بزرگ فرهنگی و ورزشی است و بهترین راهکار برای جلوگیری از هزینه کردن مردم به دارو و درمان است.

سرپرست شهرداری آبی بیگلو اضافه کرد: افزایش سرانه فضا‌های ورزشی و حمایت از تیم‌های ورزشی  و قهرمانان ملی به منظور پرورش جسم و روح جوانان با منش پهلوانی باید در دستور کار قرار  گیرد و این امر با هم افزایی محقق خواهد شد.

حکمت در پایان با اشاره به بودن افراد فرهنگی و ورزشی در بین اعضای شورا اظهار داشت: بدنه اداری شورا و شهرداری که در کارگروه فرهنگ و سلامت باید نقش اساسی داشته باشند میتواند در ارتقای هویت فرهنگی ورزشی منطقه مفید واقع شود و این نامگذاری نیز به پیشنهاد همین کارگروه ورزش و جوانان شورا بوده است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات