رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

اوقات شرعی

حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر نمین:

شهرستان نمین خواستگاه فرهنگ و وحدت و همدلی است

فرهنگ زمینه‌ساز هر تحول و پیشرفتی است،و ما امیدواریم با استفاده از ظرفیتی همچون اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و همکاری مدیران دستگاه‌های مختلف شاهد تحول اساسی در فرهنگ و هنر استان و بخصوص فرهنگ شهر نمین باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،دکتر عبدالله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت آغاز هفته وحدت در شهرستان نمین و شهر عنبران حضور یافت.

در این حضور دکتر بحرالعلومی از روند اجرایی ساختمان مراکز فرهنگی شهرستان نمین و عنبران بازدید بعمل آورد و گفت : با توجه به درخواست تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل این پروژه ها از استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدواریم به لحاظ هویت فرهنگی و قدمت تاریخی شهرستان نمین،این مبالغ تامین گرددو این پروژه ا به سرانجام برسد تا هنرمندان منطقه از این خدمات بهره مند شوند.

وی همچنین با حضور در موسسه آموزشگاهی موسیقی (سولیست) در شهر نمین اظهار داشت: هدف از ایجاد آموزشگاه های موسیقی در سطح استان و شهرستان ها، ترویج و آموزش فرهنگ موسیقی سنتی ایرانی به نونهالان، نوجوانان و جوانان میباشد تا هویت موسیقی ملی کشورمان و منطقه حفظ شود.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش می‌کنیم زمینه مناسب برای فعالیت در همه رشته های فرهنگی، هنری و دینی در سطح شهرستان فراهم شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل اضافه کرد: فرهنگ زمینه‌ساز هر تحول و پیشرفتی است،و ما امیدواریم با استفاده از ظرفیتی همچون اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و همکاری مدیران دستگاه‌های مختلف شاهد تحول اساسی در فرهنگ و هنر استان و بخضوض فرهنگ شهر نمین باشیم.

وی در ادامه گفت:شهرستان نمین به لحاظ قدمت تاریخی و سابقه فرهنگی همیشه خواستگاه فرهنگ و همدلی و وحدت بوده و توانسته است در سطح کشور نخبگان سیاسی و فرهنگی زیادی پرورش دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز هفته وحدت  با حضور در منزل شهید والامقام ( اسلامی) در شهر عنبران از خانواده وی تقدیر  و تجلیل کرد و گفت: شهدا همیشه چراغ راه ما بوده اند و احترام به خانواده شهدا یکی از معنویات فرهنگی ما مسئولان است که باید همیشه در سرلوحه کارهایمان قرار بدهیم.

عبدالله بحرالعلومی در ادامه حضور خود در شهر عنبران از خیر فعال شهر عنبران «احدالله عبدالله زاده» تقدیر و تکریم بجا آورد.

عبدالله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نادر سقاء مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، حجت الاسلام سید یاور مرادی امام جمعه عنبران و مرتضی بالار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین از جمله شخصیت های بودند که در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات