رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

اوقات شرعی

  • چهارشنبه 28 مهر 1400 - 23:08
  • کد خبر : 2906
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : دیدار مسئولین ورزش استان اردبیل با امام جمعه عنبران
به مناسبت هفته تربیت بدنی و هفته وحدت صورت گرفت ؛

دیدار مسئولین ورزش استان اردبیل با امام جمعه عنبران

بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته وحدت، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه مسئولان ورزش استان و شهرستان نمین با امام جمعه عنبران دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه مسئول سازمان ورزش بسیج استان، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، معاون فرهنگی و امور جوانان و مسئولین ورزش شهرستان نمین بمناسبت هفته وحدت با امام جمعه عنبران دیدار کرد‌.

دیدار  مسئولین ورزش استان اردبیل با امام جمعه عنبران
در این دیدار حجت السلام مرادی،امام جمعه شهر عنبران ضمن تبریک این هفته به تمامی مسلمانان جهان گفت: هفته وحدت، فرصت مغتنمی است و باید با صمیمیت، همدلی، تعامل و تفاهم مبتنی بر آیات الهی با تشکیل جبهه واحد بر اساس اصول اسلامی اتحاد خودمان را در مقابل تبلیغات دشمن مشترک تحکیم‌ کرده و زیر یک بیرق و با مدد حضرت رسول اکرم (ص) وحدت خویش را بیش از پیش انسجام بخشیم.
او افزود: بی شک اقتدار، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی ما در گرو اتحاد و انسجام مردم آگاه و بیدار کشورمان، اعم از شیعه و سنی است که قطعا این همدلی و وحدت ادامه دار خواهد بود و این اتحاد چون تیری بر چشم بدخواهان نظام‌جمهوری اسلامی ایران است.
حجت السلام‌مرادی ادامه داد: به مانند وحدت یک تیم ورزشی که برای رسیدن به یک هدف دست به دست هم داده و تلاش می کنند جامعه مسلمین جهان نیز با وحدت و همدلی خود به جنگ با دشمنان خویش می روند و بحمدالله در این راه همیشه پیروز بوده و خواهند بود.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات