رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

نوع عملکرد مسئولان و نمایندگان شهرستان نمین نشان میدهدکه در جایگاه استانی شاخص اعتبار و اعتماد و بها دادن به این منطقه، محروم مانده ایم.

سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل نشان داد که هیچ شهرستانی به اندازه نمین نمیتواند اینگونه مورد بی مهری وزرا و نمایندگان مجلس و مسئولان استانی باشد.
هیچ پروژه تعریف شده ای برای عرض اندام برای منطقه وجود نداشت، سفر وزیر غیر مرتبط در حوزه شهرستان که نیاز بود حداقل وزیر جهاد کشاورزی و یا صنعت و معدن به این شهرستان می آمدند و از حال و روز شهرستان باخبر میشدند.
سفر خارج از برنامه با آب و تاب وزیر نیرو نیز نتوانست آنچنان که باید برای شهرستان نمین موثر واقع گردد چرا که برای حوزه های سایر شهرستان ها اعتبار تخصیص داد برای نمین هم، پس آنچنان کار عظیمی صورت نگرفته است.
بازدید سرسری و داخل ماشینی وزیر راه و شهرسازی از تونل دوم گردنه حیران و کارخانه پتروشیمی آرتا که هیچ سودی برای منطقه نداشته و فقط مکانی برای آبروداری سفرهای مقامات کشوری است چیزی را عاید شهرستان نکرد.
در چنین مواقعی است که منطقه نیازمند افراد نخبه و شاخصی است که بتواند در اندازه یک نماینده تمام عیار از کمبودهای منطقه دفاع کند و خواسته های مردم را به گوش مسئولان برساند.
ولی چه سود که نمایندگان منتخب شهرستان نمین تمام سیاستشان را برای جابجایی مدیران گمارده اند و یا در فکر ارتقای سطح ارتباطات مقاماتی خود با پایتخت هستند، نه اینکه کم کاری و یا اعتنایی نمیکنند ولی آنچنان که باید هنوز محقق نشده است.
در حوزه شهرستان نمین نیز به لحاظ مدیریت ضعیف در این چند سال نتوانسته ایم حتی برای منطقه ویژه اقتصادی و یا گمرک مرزی قدم های موثری برداریم و دست خالی از توسعه اقتصادی و گردشگری هستیم.
در حالی که وزیر گردشگری باید به عنبران شهر ملی گلیم که فقط در حد شعار مانده سر میزد بخاطر عدم توجه مسئولان و مطالبه نمایندگان در بازار های اردبیل سراغ مغازه های صنایع دستی رفت.
این نوع عملکرد مسئولان و نمایندگان شهرستان نمین نشان میدهدکه در جایگاه استانی شاخص اعتبار و اعتماد و بها دادن به این منطقه، محروم مانده ایم.
در حالی که ما هنوز درگیر دعواهای مجازی سر ماندن و رفتن شهردار و کوچه های آسفالت نشده و سیلی سر کوچه و عکس های شوآفی برخی از اعضای شورای شهر با نمایندگان مجلس و فرماندار شدن مهره های نمایندگان مجلس و بخشدار شدن فلانی و فلانی هستیم اعتبارات استانی و انتصابات استانی در حال رقم خوردن است و کسانی را به ما القا خواهند کرد که هیچ سنخیتی با عملکرد توسعه گرایانه در نمین نخواهد داشت و باز هم نمین مغفول از رشد و توسعه خواهد شد و هیچ پتانسلی و مهره ای برای انتصابات در سطح استان پرورش نداده ایم.

و این مسیر ادامه دارد…

ناصربرزگر

اخبار مرتبط

نظرات