رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

ماندن یا نماندن شوقی شهردار نمین:

چرا برای ماندن شهردار، شوقی نداریم…

با انتقادهای کورکورانه دست در دست افرادی میدهیم که شاید دیگر خیلی دیر شود برای انتخاب هایی که به نفع شهرمان نخواهد بود، منتقد واقعی همه ارکان را باید در نظر بگیرد نه اینکه یک نقطه از ضعف ها را هدف گرفته به آن تکیه و تکرار بورزد.

این روزها همه جا خبر از جابجایی شهرداران و فرماندارن در فضای مجازی و رسانه ای به گوش میرسد هر شب که سر به بالین میگذاریم احتمال اینکه فردا روز با خبر انتصاب مدیری جدید و یا برکناری بیدار شویم زیاد است.
عملکرد رضایت بخش تنها مسئول کاری شهرستان که از ابتدا تا کنون که سرپرستی شهرداری نمین را به عهده دارد بر هیچکس پوشیده نیست و شاید اختلاف نظر ها نیز وجود داشته باشد و هر شخص در ادعای خود دارای دلایل و منطق حساب شده ای است ولی در مجموع عملکرد مدیران شهرستان نمین هیچ مسئولی تا کنون به اندازه براتعلی شوقی شهردار نمین نتوانسته است رضایت کارکنان و شهروندان خود را تا حدود ۷۰ درصدی جلب کند.
در این بحث مجال تعریف و تمجید از شهردار نیست و فقط قصد ما بر این است که اگر شهرداری توانسته رضایت شهروندان خود را جلب کند ، حال با تمامی حواشی و کم کاری های در بحث توزیع متوازن خدمات شهری برای عده ای و با احترام به صاحب نظران محترم که منتقد عملکرد شهرداری هستند،چرا آن عده که خواهان ماندن شهردار در نمین هستند هیچ تلاشی را برای بقای وی نمیکنند.
مگر این همه توسعه زیباسازی شهری و خدمات به شهروندان را کدام شهردار تا کنون در منطقه انجام داده است،ببینید وضعیت شهرهای نمین و سایر شهرهای استان را که حتی بیشترین درآمد را نسبت به نمین دارند من جمله مشکین شهر و سرعین و هیر و …. که هیچ اتفاق خاصی در آنها رخ نداده است.
ما بجان هم افتاده ایم برای تقابل با عقده گشایی ها و ایجاد حاشیه برای یک شخصی که با هر سابقه ای و حواشی در حال خدمت به شهروندان میباشد حتی در این روزهایی که خبر ماندن و نماندنش نقل محافل است،چرا باید این رویه غلط را ادامه بدهیم و چوب لای چرخ توسعه شهری بگذاریم،درست است جاهایی شاید الان نیاز شهر نبوده سرمایه گذاری شده و یا جایی کم کاری شده و یا احیانا در بدنه مدیریتی شهرداری اتفاقاتی افتاده است ولی در سطح کلان آیا میتوان این همه راندمان کاری شهردار را نادیده گرفت؟
با انتقادهای کورکورانه دست در دست افرادی میدهیم که شاید دیگر خیلی دیر شود برای انتخاب هایی که به نفع شهرمان نخواهد بود، منتقد واقعی همه ارکان را باید در نظر بگیرد نه اینکه یک نقطه از ضعف ها را هدف گرفته به آن تکیه و تکرار بورزد.
آیا جایگزینی بومی بهتر از شوقی برای نمین هست؟ بسم الله وارد گود شود…

بعضی ها فکر میکنند همیشه یک خوب هست که می آید و شهرمان را میسازد، نخیر برادر…
ما داشته هایمان همین مدیران هستند، وقتی اولویت پست ها از رده های سطح سواد پایین و عدم مدیریت شهری در جای جای منطقه در حال اتفاق افتادن است مطمئن باشیم که در بدنه شهرداری نیز چنین نزولی خواهیم داشت.
ما مهره سوزی میکنیم و نخبه کشی چرا که متاسفانه در شهرستان نمین بها و ارزشی برای شخصیت ها قایل نیستیم و هیچ فرد شاخصی برای گماردن در پست های چون بخشداری و شهرداری و شورای شهر پیدا نمیشود.
به دور از جانبداری و حمایت اگر واقعا فردی هست که میتواند یک دهم از عملکرد و حتی به قول برخی هزینه های گزاف شوقی را با این همه زخم زبان تا کنون تحمل کند و بعد از وی در شهر نمین بتواند به زیبایی و توسعه شهری رونق ببخشد بیاید و آستین بالا بزند و همگان در کنار او می ایستیم…

اخبار مرتبط

نظرات