رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل:

یوم الله ۱۳ آبان نقطه عطف و رمز بقاء انقلاب اسلامی است

همایش بزرگ رهروان گام دوم انقلاب با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی در هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی با حضور مسئولین استانی در شهرستان نمین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل ، فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل، در این همایش با بیان اینکه جنگ نرم دشمن با بصیرت جوانان شکست خواهد خورد ، دانش آموزان را سرمایه بزرگ نظام اسلامی عنوان کرد که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در همه صحنه ها خوش درخشیده اند.

سردار غلامحسین محمدی اصل افزود : دانش آموزان با الگو قرار دادن شهداء همچون شهید مرحمت بالازاده در سنگر علم و ایمان با هوشیاری تمام و درک موقعیت ها دشمن را در رسیدن به اهداف و توطئه های خود ناکام گذاشته اند و این هنر ، هنر شهیدان است.

محمدی اصل به یوم الله ۱۳ آبان اشاره و آن را نقطه عطف و رمز بقاء انقلاب اسلامی دانسته که دانشجویان پیرو خط امام با تیزبینی لانه فساد و جاسوسی را در هم شکستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز با ارائه گزارش از برنامه های تربیتی و ساحت اعتقادی پرداخته و رسالت اصلی آموزش و پرورش و سپاه را تربیت نسل مومن ، انقلابی ، جهادی و ولایی عنوان کرد.

انوش جعفری خانقاه در ادامه سخنان خود گفت : تدبیر ارزشمند مقام عظمای ولایت در شکل گیری مکتب حاج قاسم سلیمانی افق جدیدی را برای دانش آموزان و متولیان تعلیم و تربیت بازنمود که همان راه عزت ، استقلال ، شرف و آزادی است و بر همین محور آموزش و پرورش شهرستان با ایجاد طرح ابتکاری مکتب حاج قاسم سلیمانی راه درس آموز موسوم به «مرد» را در ۵۰ مدرسه اجرا خواهد کرد.

گفتنی است در این برنامه که معاون پرورشی و فرهنگی نیز حضور داشت از نخبگان بسیج فرهنگیان و دانش آموزان تجلیل و از طرح ابتکاری مرد با حضور سردار فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات