رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

به مناسبت یوم الله 13 آبان

بیانیه بسیج رسانه استان اردبیل

بسیج رسانه استان اردبیل در بیانیه‌ای ضمن انزجار از اقدامات استکبار جهانی، آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه هجمه فرهنگی و رسانه‌ای اعلام می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از فارس، سازمان بسیج رسانه استان اردبیل و کانون بسیج رسانه شهرستان اردبیل به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر و بر لزوم مقابله با هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استکبار جهانی تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است؛

بسمه تعالی
فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَی لَا انْفِصَامَ لَهَا
هر کس به طاغوت کافر شود و به خدا ایمان بیاورد، قطعا به استوارترین دستاویزی که گسستی برای آن نیست چنگ زده است (آیه ۲۵۶سوره بقره)
سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار یادآور سه رخداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۴ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در۱۳آبان۱۳۵۷ در دانشگاه تهران وتسخیر سفارت آمریکا(لانه جاسوسی) در ۱۳ آبان ۱۳۵۸؛ سه رویداد مهم با یک هویت مشترک که هر کدام در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش به سزایی ایفا کرده اند.

یوم الله سیزده آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است.

پر واضح است که روند مواجهه نظام سلطه و استکبار با انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار دارد. آمریکا امروز تمام ظرفیت‌های منطقه ای و بین المللی خود را به کار گرفته تا شاید بتواند کینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری که بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درک نموده خالی کند.

استکبار در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن کردن منطقه از طریق به خاک و خون کشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی فروگذار نکرده است.

اینک در آستانه‌ی روز سیزدهم آبان ماه سال ۱۴۰۰، سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به نیابت از جامعه بزرگ و انقلابی بسیجیان همیشه در صحنه عرصه رسانه استان، ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) و شهدای دانش‌آموز اعلام می‌کند که با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی کامل در برابر هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان ایستادگی کرده و با حضور پرشکوه خود در آیین‌ها و گردهمایی‌های مربوط به بزرگداشت ۱۳ آبان، برابر با دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل آزادیخواهان جهان برافروزند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات