رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

چه خبر از شهرداری عنبران:

شهرعنبران بدون شهردار جواب میدهد؟

با گذشت بیش از ۳ ماه و انتخاب سرپرست برای شهرداری عنبران هنوز تکلیف شهرداری آن مشخص نشده است.

به نظر میرسد شهر عنبران بدون شهردار نه حواشی زیادی دارد و نه جابجایی چندین سرپرست و شهردار را به خود میبیند.

در دوره گذشته شورای شهر عنبران ۵ سرپرست و یک شهردار موقت روی کار آمد که جز پسرفت در ارایه خدمات شهری چیزی عاید شهروندان نشد و این دوره نیز این رویه ادامه دارد و با گذشت چند ماه هنوز تاییدیه شهردار معرفی شده به سرانجام نرسیده و با پایان مدت سرپرستی فعلی باز هم کسی پیگیر این قضیه نیست.

چرا شهری که در شعار به عنوان شهر ملی گلیم ثبت شده هنوز کسی عهده دار مدیریت شهری آن نیست و شهروندان هر روز با عدم ارایه خدمات شهری دچار مشکلات روزمره هستند.

نه اینکه عملکرد سرپرست شهرداری قابل قبول نیست ولی چرا تکلیف را مشخص نمیکنند و شورای شهر شفاف سازی نمیکند و تا کی این رویه ادامه خواهد داشت چرا که شهردار با اختیارات خاص خود و مدیریت بی حاشیه و اقتدار میتواند اقدامات ضرب العجلی برای برون رفت از مشکلات شهری را با ارایه برنامه های مدون به اعضای شورا ارایه کند.

پتانسیل عظیم شهر عنبران در معادن و صنایع دستی میطلبد که مدیریت شهری آن به نحو احسن از منابع استفاده کند و در جهت بهبود روند زندگی مردم منطقه بکوشد.

متاسفانه تفاوت سلیقه ها و عدم ارزش گذاری به این مقوله مهم در عنبران باعث شده است که سالیان سال این شهر در توسعه و رشد خود دچار عقب ماندگی شود.

فرماندار شهرستان نمین و بخشدار عنبران بعنوان متولیان اصلی حل و فصل این مهم باید پاسخگوی افکار عمومی باشند که در این مدت چاره ای اگر اندیشیده شده است  نتیجه را به افکار عمومی اعلام کنند.

امام جمعه محترم شهر عنبران که توانسته است در این مدت حامی مردم منطقه باشد میتواند پیشقدم چاره جویی برای انتخاب شهردار جهادی و انقلابی باشد که عنبران را متحول کرده و از این کرختی دربیاورد.

ناصربرزگر/

 

اخبار مرتبط

نظرات