رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد واحد‌های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی نمین فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به منطقه ویژه اقتصادی نمین اشاره کرد و گفت: زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد واحد‌های تولیدی در این منطقه فراهم شده است و سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌توانند با حضور در این منطقه ضمن استفاده از معافیت‌های مالیاتی ۱۰ ساله ویژه مناطق آزاد تجاری، از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده نیز بهره‌مند گردند.
او با تاکید بر حمایت کامل از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان، از تشکیل کمیته‌ای به منظور شناسایی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان خبر داد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مسئولان بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم است گفت: باید عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در راستای بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید باشد و همه مدیران و مسیولان استان تمام تلاش خود را در اجرای این موضوع به کار گیرند.
عاملی از بانک‌ها خواست تا نسبت به ارائه تسهیلات بانکی مصوب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به متقاضیان سرمایه گذاری و تولید در استان اردبیل همکاری‌های لازم را داشته باشند.
حجت الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را در شناسایی موانع تولید موثر دانست و گفت: فلسفه وجودی حضور مسئولان قضایی نیز در این جلسات، تصویب مصوباتی در چارچوب قانون است و سیستم قضایی استان در کنار فعالان اقتصادی بوده و تلاش دادگستری استان نیز بر این است تا با حداکثر توان و در راستای حمایت از سرمایه گذاری و تولید و اشتغال استان در حیطه وظایف قانونی خود و در چارچوب قانون گام بردارد.
او با تاکید بر این که دلسوزی، انقلابی عمل کردن و حل مشکلات تولید باید در چارچوب قانون باشد تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هیچ مصلحتی در مقابل قانون پذیرفته نیست و این نکته باید مورد توجه مسئولان استان باشد که طبق قانون موانع و مشکلات تولیدکنندگان برطرف گردد.

اخبار مرتبط

نظرات